Havareret sølvgrå MX'er i Århus midt?

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Havareret sølvgrå MX'er i Århus midt?

Indlægaf Banzai » søn 2. nov 2008 16:55

Min ex-kone ringede i dag for at høre om det var mig, der havde smadret min bil inde Århus. Min stedsøn havde set en bil mage til min (sølvgrå NB'er) holde skadet inde i Århus - er den uheldige en af os på forumet? Skal vi samle et tæskehold mod skadesvolderen eller få en sindsyg imam til at udstede en fatwa?
NB 99 1.6 sølv
Banzai

Geografisk sted: Risskov

Indlægaf hasse » søn 2. nov 2008 17:43

Kan tænkes, at det var føreren selv, der har leget kamikazepilot, mens han hylede dit navn gennem natten....i Århus!
Hasse
1990, Crystal White.
hasse

Geografisk sted: Den anden Verden

Indlægaf Uhrskov » søn 2. nov 2008 18:00

^^ LOL ^^

Altid ærgeligt at høre om smadrede MX-5. På hvilken vej var det?
Brugeravatar
Uhrskov

Geografisk sted: Langå

Indlægaf Banzai » søn 2. nov 2008 20:10

[quote="Uhrskov"]^^ LOL ^^

Altid ærgeligt at høre om smadrede MX-5. På hvilken vej var det?[/que]

Ikke sikker - han har set den på vej ind til stadion, så det må have været mellem Risskov og Fredensvang.
NB 99 1.6 sølv
Banzai

Geografisk sted: Risskov

Indlægaf Munk » man 3. nov 2008 00:25

Da jeg var ude at køre i eftermiddags viste termometret hjemme ca 8 grader ude, men i en ådal der lå i skygge var der stadig rim på græsset, så man kan sagtens være blevet overrasket af en glat plet.

Det er selvfølgelig også muligt der er andre end føreren der har haft en del i uheldet.

Hvor galt var den skadet? Lidt buler eller ?
Billede
NB FL 2001 1.8is 6g Sunlight Silver
Munk

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf BB » man 3. nov 2008 18:10

Munk skrev:Da jeg var ude at køre i eftermiddags viste termometret hjemme ca 8 grader ude, men i en ådal der lå i skygge var der stadig rim på græsset, så man kan sagtens være blevet overrasket af en glat plet.

Jeg fandt en plet i en rundkørsel i sidste uge :twisted:

Jeg var på vej på arbejde og så i en lille rundkørsel med negativ camber lykkedes det mig og nå næsten 360 grader om egen akse! Jeg ramte ikke noget og at jeg nåede så langt rundt var midt valg - der ikke var plads til og kører ud af tangenten som udskridning+kontra havde medført. Lidt for spændende :!:

Samme dag ved jeg forøvrigt at nogen fik kvæstet en NC'er på prøveplader, for en af mine kolleger kom til og hænge i en motorvejskø der opstod bl.a. pga. NC'eren.
Livet er sjovere uden tag
NB 1,8 Twilight Blue
Brugeravatar
BB

Tilbage til Diskussion