Redaktør: Softtop
Star skrev:Jeg har det ikke men vil gerne have det i kombination med alarm og ikke mindst startspærre.

KjaLLe skrev:Star skrev:Jeg har det ikke men vil gerne have det i kombination med alarm og ikke mindst startspærre.
Det var netop af den grund at jeg fik det monteret, kunne sagtens have undværet c.låsen, men syntes nu en startspærre og alarm var en god ting, og når dét alligevel skulle monteres, ville det være dumt ikke at smide c.lås i også..
Star skrev:KjaLLe skrev:Star skrev:Jeg har det ikke men vil gerne have det i kombination med alarm og ikke mindst startspærre.
Det var netop af den grund at jeg fik det monteret, kunne sagtens have undværet c.låsen, men syntes nu en startspærre og alarm var en god ting, og når dét alligevel skulle monteres, ville det være dumt ikke at smide c.lås i også..
Hvor meget måtte du af med?

KjaLLe skrev:Star skrev:KjaLLe skrev:Star skrev:Jeg har det ikke men vil gerne have det i kombination med alarm og ikke mindst startspærre.
For alarm'en og et par ordenlige c.lås motore med tilbehør gav jeg vist lige omkring 1.200kr (alarmen fandt jeg på dba, den var ny men pænt nedsat ift. nypris).
Og monteringen kostede et par dages arbejde
KjaLLe skrev:Star skrev:KjaLLe skrev:Star skrev:Jeg har det ikke men vil gerne have det i kombination med alarm og ikke mindst startspærre.
For alarm'en og et par ordenlige c.lås motore med tilbehør gav jeg vist lige omkring 1.200kr (alarmen fandt jeg på dba, den var ny men pænt nedsat ift. nypris).
Og monteringen kostede et par dages arbejde
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 2 gæster