Meget nem holder til mobilen - \"nano pad\"

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Meget nem holder til mobilen - \"nano pad\"

Indlægaf MrT » fre 25. sep 2009 20:20

Efter jeg skiftede radio, passede mit beslag til min mobil-holder desværre ikke mere. Men der var råd at hente, forretningen havde sådan nogle seje \"nano pads\" til 100 kr stykket.

Bare klask den fast hvor man har lyst til at montere sin mobil og så er det det. Den efterlader ingen mærker og man kan have den med til andre biler også.

Her er en video (ikke mig der har lavet den):
http://www.youtube.com/watch?v=Hu3MvV8sdiw

Synes sgu det er imponerende hvor god sugeevne den har - og så endda uden at klistre.

Billede

Så fik i lige det tip :) Aner ikke hvor kendte de nano pads er, men det er første gang jeg stifter bekendtskab med dem.
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT

Indlægaf psc » fre 25. sep 2009 21:52

spændene og høre om klistre evnen holder??

jeg benytter selv holder fra Brodit. www.brodit.se
/Per

1,8 BRG 1994
Brugeravatar
psc

Geografisk sted: Tilst

Indlægaf MrT » fre 25. sep 2009 22:09

psc skrev:spændene og høre om klistre evnen holder??

Har du den monteret i luftkanalen? Hvis ja, det må da blive noget varmt for din telefon når du kører med varmen på :)

Jeg er også spændt på om "klistre" evnen holder - men ifølge sælgeren, og instrukserne, kan man bare give måtten en tur med varm vand og opvaskemiddel hvis de bliver for snavset/støvet.
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT

Indlægaf And » lør 26. sep 2009 09:47

MrT skrev:
psc skrev:spændene og høre om klistre evnen holder??

Har du den monteret i luftkanalen? Hvis ja, det må da blive noget varmt for din telefon når du kører med varmen på :)

Jeg har sådant en holder fra brodit siddende i Seat'en - den sidder også foran varmekanalerne. Har ikke oplevet nogle problemer med varme i forhold til telefonen. Er tvært imod bare glad for at have telefonen oppe ved synsfeltet så jeg kan se hvem der ringer inden jeg svarer (på headset!)
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And

Geografisk sted: Svendborg

Indlægaf psc » søn 27. sep 2009 18:55

ingen problemer med varmen. men den øverste lille kant der skulle gribe fat i øverst er knækket, så jeg gav den en omgang kontaktlim. nu holder den.
/Per

1,8 BRG 1994
Brugeravatar
psc

Geografisk sted: Tilst

Indlægaf Star » man 28. sep 2009 07:28

Hej Mr. T - hvor købte du den og hvad kost'rn :?:
NA special Edition 92
Brugeravatar
Star

Geografisk sted: Nordsjl.

Indlægaf Claus » man 28. sep 2009 09:20

Jeg og fruen bruger den i begge vores hverdagsbiler, til mobil telefonen, solbriller, eller andre ting man lige vil have ved hånden.

Den fungerer fantastisk...

Bliver den snavset og har man svært ved at sætte sin mobil \"fast\"på den så skyller man den blot under vandhanen og klask den er klar til brug igen.
Super fedt produkt...den lugter lidt kemisk af gummi, de første par dage.
Prisen er omkirng 70kr.
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf And » man 28. sep 2009 10:30

Claus skrev:Jeg og fruen bruger den i begge vores hverdagsbiler, til mobil telefonen, solbriller, eller andre ting man lige vil have ved hånden.

Den fungerer fantastisk...

Bliver den snavset og har man svært ved at sætte sin mobil "fast"på den så skyller man den blot under vandhanen og klask den er klar til brug igen.
Super fedt produkt...den lugter lidt kemisk af gummi, de første par dage.
Prisen er omkirng 70kr.

Det er jo fantastisk... men hvor køber man den :)
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And

Geografisk sted: Svendborg

Indlægaf Claus » man 28. sep 2009 16:54

Bilka, Metro, tankstationer og lign....jeg har set den rigtig mange steder.
Men husk der skal være rent hvor du \"klasker den op\" ikke støv eller fedtet af cockpit shine.
Man tror at den har lim, men det er blot ekstremt blødt gummi der har en sjov overflade, der ligesom suger tingene til sig...jeg har ikke min lodret som på billedet, den ligger væsentligt mere ned men den holder telefon og briller fast, selv når vejen drejer kraftigt.
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf MrT » ons 28. okt 2009 13:04

Hov jeg glemte da vist denne tråd :D

Men ja man kan købe den i diverse auto butikker osv, jeg faldt over den hos Autofix i Horsens, kostede knap 100 kr.

Min fungerer stadig ganske fint, jeg har den dog ikke til at sidde så lodret mere som på billedet, men har klasket den en 10 centimeter længere op i ruden, egentlig ikke fordi den ikke duede hvor den sad, men jeg har det alligevel lidt bedre med at det ikke er så meget tyngdekraften pad'en skal arbejde imod, den har sikkert nok i centrifugalkraften :D
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT

Tilbage til Diskussion