Efter næsten tre måneders stilstand...

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Efter næsten tre måneders stilstand...

Indlægaf And » fre 12. feb 2010 20:52

... ramte abstinenserne mig for hårdt. Undskyldningen overfor mig selv blev at bilen skulle synes inden udgangen af denne måned!

Gruset i indkørslen har løftet sig i frosten, så det tog så en halv time at HAKKE nok af med en spade for at kunne åbne dørene til garagen.

Bilen blev vækket for første gang i næsten tre mdr - kørt en kort tur og så til syn og godkendt med ros. Kun en forkert justeret lygte blev anmærket, men den var jeg udemærket klar over (rettede selv på den fordi en justerskrue ikke sad korrekt).

Som en bonus så fik jeg endda også kørt en lille smule sidelæns i den nærmeste rundkørsel. Nøøøj abstinenserne blev ikke mindre af den tur
:lol:
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And

Geografisk sted: Svendborg

Indlægaf Teal » søn 14. feb 2010 17:05

Uha du udstråler virkelig dårlig indflydelse på folk.. Nu får jeg osse lyst til at trille en lille tur.. :) Men nænner det næsten ikke, tror min har holdt stille siden november nu.. Venter nu lige til det værste sne og salt er væk.
Brugeravatar
Teal

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf AS DK » søn 14. feb 2010 18:34

Jeg er nu rejst endnu længere væk fra min Jubii og sidder og driver den af på Madeira. Her burde en MX5er være ideel med den hurtige kalesche, da det skifter mellem regn og sol hele tiden. Har dog endnu ikke set en eneste MX5 hernede.
Men hold da op for nogle veje, der er som skabt til at smide Jubii rundt på 8)
MX-5 1999 NB Jubii 2487 (nu med Rotrex kompressor fra CCR-Racing)
Brugeravatar
AS DK

Geografisk sted: Trappen

Indlægaf AS DK » ons 17. feb 2010 22:53

AS DK skrev:.....sidder og driver den af på Madeira. Her burde en MX5er være ideel med den hurtige kalesche, da det skifter mellem regn og sol hele tiden. Har dog endnu ikke set en eneste MX5 hernede.
......

Har lige set en rød NA.
MED HARDTOP MONTERET. I ET LAND HVOR TEMPERATUREN SJÆLDENT ER UNDER 20 GRADER.
Jeg er rystet :x :x :x
MX-5 1999 NB Jubii 2487 (nu med Rotrex kompressor fra CCR-Racing)
Brugeravatar
AS DK

Geografisk sted: Trappen

Tilbage til Diskussion