Ikke den bedste køreoplevelse

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Indlægaf Helle » ons 13. dec 2006 00:02

grothe skrev:Hej Helle

Var en tur på fyn sidste gang det var rigtigt stormvejr,der kan man tale om vindfølsomhed :o .Jeg troede sgu på et tidspunkt at konen og jeg røg ud over broen og ned i vandet rigtig grim oplevelse :oops: .

Ja det vil jeg tro!

Selvom vi i mellemtiden igen er blevet fine venner har jeg alligevel besluttet at gøre 2 ting. Den første er snarest at få checket sporingen hos den lokale mazdaforhandler, og når jeg så efter jul skal have 2 måneders næsten-ferie tager jeg en tur over til Andreas og får ham til at gå den igennem fra a-z.
Der er i forvejen et par ting jeg gerne vil have ham til at kigge på, så han kan ligeså godt give den den helt store tur. Han har sikkert god tid, når de fleste af jer har parkeret den lille for vinteren.
Helle
--------------------------------
og Felix (NB 1,8i 1999 Grace Green Mica)
Helle

Geografisk sted: Randers

Helle

Indlægaf Claus » ons 13. dec 2006 10:36

Helle er bilen sænket ?
Husk at der skal tages forbehold for det under sporingen og under justering af undervognen.
Ellers tag over til Andreas, smid bilen hos ham om morgenen og lån hans kundebil og smut ind til Odense by og shoppe og hygge lidt...kom tilbage om eftermiddagen og få en bil der er perfekt opsat og justeret af en person der ved hvad han arbejder med...
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus

Geografisk sted: Roskilde

Re: Helle

Indlægaf Helle » tors 14. dec 2006 21:30

Claus skrev:Helle er bilen sænket ?

Nej den er så høj/lavbenet som den er født. :D
Helle
Helle

Indlægaf Helle » lør 13. jan 2007 11:29

For lige at gøre denne tråd færdig blev resultatet at jeg af Andreas meget bestemt fik besked på at tage hjem og få nogle andre dæk på OMGÅENDE! Det er åbenbart dem der har lavet miseren, så vi har en \"dækskift-tid\" på onsdag.
Guru'en har talt..
Helle
Helle

Foregående

Tilbage til Diskussion