Erfaringer med Moss Europe

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Erfaringer med Moss Europe

Indlægaf Johansen » ons 18. apr 2007 18:16

Hej 5ere,

Har nogle af jer erfaringer med køb fra Moss Europe? Hvem leverer deres pakker f.eks.? Hvor lang tid plejer en levering at tage?
NB 1,8 Sport 2001 Sunlight Silver Metallic
Brugeravatar
Johansen

Geografisk sted: København

Indlægaf Webmaster » ons 18. apr 2007 20:22

Har købt en del derfra. De leverer rimelig hurtigt (inden for en uge) - men de slår ikke mx5parts. De bruger et eller andet logistik firma som ligger ude på Advedøre Holme (har hentet et par pakker derude, men har lige glemt hvad det hedder). De plejer at ringe inden de kører ud med specielt store pakker (udstødning etc.)

Moss kan klart anbefales som et seriøst firma. De byttede bl.a. en Manifold jeg havde købt hvor det plane stykke ind mod blokken ikke var plant. Helt uden brok og ekstra omkostninger!
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Indlægaf Johansen » ons 18. apr 2007 20:33

Ok . jeg frygtede bare at de anvendte DPD. Dem har jeg rigtig dårlige erfaringer med. Dem bruger IL Motorsport. Så hvis i bestiller fra dem, så sørg for at angive leveringsadressen til f.eks. jeres arbejdsplads. De leverer kun i dagtimerne og er man ikke hjemme får man ikke besked om deres besøg. Så kan man vente flere uger på en pakke som i værste fald bliver returneret til afsender...

Det tager også ½-1 time at komme igennem til deres kundeservice. Mails svarer de ikke på etc. Ikke sjovt :x

Indenfor en uge siger du. De skulle eftersigende have sendt mandag i sidste uge. Så må den snart være her.
Senest rettet af Johansen ons 18. apr 2007 20:37, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Johansen

Indlægaf Webmaster » ons 18. apr 2007 20:34

Nu kan jeg huske det... Det hedder noget med Hausted eller lign..!! Ligger lige overfor Magasin's kontor derude!
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Indlægaf Johansen » ons 18. apr 2007 20:36

Ok - ja det lyder heldigvis ikke som DPD :lol:
Brugeravatar
Johansen

Indlægaf altid6 » tors 19. apr 2007 07:22

Mener også at MX5parts bruger DPD og er man ikke hjemme tager de det med igen, da de skal have en underskrift før de aflevere. På sin vis okay synes jeg. førstegang jeg bestilte hos MX og IL, fik jeg skrevet hjemme adressen på og det var noget kluder. Men nu bliver diverse ting bare sent til mit arbejde og der er igen problemer overhoved. Tilgengæld har begge shops meget hurtig levering og det giver mange +++++++. Så bare skriv en leverings adresse på dit arbejde, bedsteforældre eller hvad ved jeg, som rimelig tit er hjemme. De forsøger at aflevere 3 gange inden de sender tilbage.
Brugeravatar
altid6

Geografisk sted: Kalundborg

Tilbage til Diskussion