Har i set sådan en fætter før?? Det er da ret genialt til os unge mennesker der gerne vil have lidt bass i bilen men hvor der jo er begrænset plads i bagagerummet..
Har selv været i gang. Lavede en sub-kasse som kan placeres på styrtbøjlen.
Nu vidste jeg ikke at man kunne få sådan en fætter som du henviser til. Der står ikke, hvor mange liter den er på, men den ser da kompakt og lækker ud.
Bassman den ser ud til at blive rigtig flot. og det er et lækkert mærke højtaler du har valgt (Jeg har selv 2 stk. Rainbow 8\" i min - De spiller med en super lyd)
Har du ikke nogle billeder af hvor du har monteret den, da jeg ikke rigtig kan forestille mig hvordan den præcist skal side (skal den sidde over midter armlænet?)
Er ikke monteret endnu. Befinder sig i øjeblikket hos maleren.
Skal nok få taget nogle billeder, når den bliver monteret.
Den kommer til at sidde over midter armlænet. Den går ikke så langt ud i selve kabinen, men kommer til at dække noget af udsynet bagud. Måske ikke helt lovligt.
Og ja Rainbow er et fantastisk mærke. Er det Rainbow Vanadium du har de 8\" i?
For var det ikke et spørgsmål om penge, var det blevet købt i stedet for.
Henrik : Det ser rigtig mums ud og må være en rigtig nice løsning, for dem som mangler lidt dybere \"dunk\", pokkers den ikke passer til en NB model..kunne være nice hvis den også havde indbygget windbreaker.
Bassman : Fedt med den kreativitet og et flot stykke arbejde du har lavet, ja for pokker, jeg glæder mig til at se det endelige resultat.
Tak, Claus - altid rart med noget feedback.
Har slet ikke hørt den med noget af den type musik endnu. Blev færdig med installationen af anlæg i fredags kl. 18.30, fandt noget hip hop musik, så bassen kunne arbejde og drog til Ballerup 19.30.
SÃ¥ har haft alt for travlt de sidste mange uger.
Nu skal der slappes af og musikken kan nu nydes, så der bliver helt sikker tid til at høre på noget af det musik jeg nu bedst kan lide, nemlig rock.
ja, bas kan du da ikke komme til at mangle med en 10\" Rainbow Amboss - rygterne siger at den kan buldre med til 136db med en slaglængde der kan ramme din forrude. Er det et lukket kabinet eller basrefleks ?
Hvad har du monteret af forstærker og hvilke andre enheder har du monteret ?
Claus - hvis jeg kunne give den sub mere power ville den flytte sig så meget, ja rammer forruden, men selv med 400 Watt Rms i 4 ohm (fuld styrke - med 12 db boost), vil den bare have mere.
Det er et lukket kabinet, da jeg er mere til rock. Af forstærkere har jeg monteret 2 stk. Rainbow iPaul 2.400 (2x130 el. 1x400).
I dørene sidder der et Audio System 6,5\" sæt (HX165-SQ).
Kan ses her:
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=89492
Sølvsten - Oki, så må der være en mere som har det sæt monteret i sin Mazda MX5.