Placering af Windblocker

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Indlægaf Kuksi » fre 21. mar 2008 11:17

Så nu må vi hellere være søde!

Undskyld PGS. :oops:
Men du har håne retten, næste gang jeg dummer mig. :lol:

Det vigtigste var at den kom ned på plads.
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Tore » fre 21. mar 2008 12:12

hehe - der ER altså lidt sjovt! Men fedt at mysteriet er løst - jeg kiggede på billederne og forsøgte at bryde min hjerne for at finde en god løsning - uden held! :wink:
BRG NA 1,8 '95
Brugeravatar
Tore

Indlægaf PGS » fre 21. mar 2008 12:59

Mest interessant er det vel egentligt at kun en person, Tobster, kunne regne ud hvad problemet var, hvorimod alle vi andre var lidt ude og cykle eller? :D

Lidt nemmere er det vel altid at komme tilbage lidt senere og sige \"jeg tänkte også at det sikkert var.....)

Som sagt tidligere, jeg er ikke det store tekniske unikum, og det siger jeg efter lige at väre kommet ind fra garagen efter at ha monteret lyssummer på bilen (og det fungere faktisk)

Fortsat god påske
Hvid NA -94 1.8
Min MX-5 website http://www.wix.com/psvendse/mymiata
Brugeravatar
PGS

Geografisk sted: Göteborg, Sverige

Indlægaf JK » fre 21. mar 2008 13:14

PGS skrev:Mest interessant er det vel egentligt at kun en person, Tobster, kunne regne ud hvad problemet var, hvorimod alle vi andre var lidt ude og cykle eller? :D

Lidt nemmere er det vel altid at komme tilbage lidt senere og sige "jeg tänkte også at det sikkert var.....)

Som sagt tidligere, jeg er ikke det store tekniske unikum, og det siger jeg efter lige at väre kommet ind fra garagen efter at ha monteret lyssummer på bilen (og det fungere faktisk)

Fortsat god påske

Eller også var det fordi vi havde taget det som en selvfølge at det var afprøvet :lol:
NÃ¥r men det var godt du fik det til og se ordenligt ud!
NA 1,6 ´90 - \"ham som har haft mest legetøj når han dør, har vundet.. \" :twisted:
Billede
Brugeravatar
JK

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Kuksi » fre 21. mar 2008 13:44

God påske PGS, og til jer andre også :D

Ja det er rigtigt som du skriver, at det var jo kun Tobster der foreslog det.
Det er sku' da ret morsomt :lol:
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi

Indlægaf Freestyler » ons 26. mar 2008 12:10

PGS skrev:Mest interessant er det vel egentligt at kun en person, Tobster, kunne regne ud hvad problemet var, hvorimod alle vi andre var lidt ude og cykle eller? :D

Lidt nemmere er det vel altid at komme tilbage lidt senere og sige "jeg tänkte også at det sikkert var.....)

Ja det er altid nemmere at være bagklog.
Men jeg var faktisk temmelig sikker på at det var det der var galt. Jeg ville bare gerne lige se et billede af det, inden jeg -måske unødigt, indrømmede hvordan jeg kunne vide at sådan en windblocker kunne vendes forkert.. :roll: :lol:
'93 Brilliant Black, 20 PSI
Brugeravatar
Freestyler

Foregående

Tilbage til Diskussion