Lidt sjov eller ligegyldig information

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Lidt sjov eller ligegyldig information

Indlægaf altid6 » tors 10. apr 2008 08:13

Havde lige en pause på arbejde og hvad gør man så..............Kigger selvfølgelig på Five-speed :D . Og fandt det sjovt at kigge på lidt statestik. Udfra de tal der er på forum, så er de tråde der handler om projekter nogle af de mest besøgte. Men det viser jo bare at vi godt kan lide at lave om på vores biler. Tråden Påskeprojekt lavet af Webmaster har således 38 indlæg og er vist hele 13030 gange. Min egen oprettet tråd Vinterprojekt har 90 indlæg og er blevet vist væsentlig mindre, med kun 4095 gange. Men det er slet ikke en tråd om projekter, som er mest populær eller har været. Det er Hasses tråd HK----NM, som har 89 indlæg og er blevet vist hele 25370 gange. Synes at det er ganske imponerende at denne tråd har så mange visninger, det må jo betyde at der er mange som kigger med på dette forum, men måske aldrig skriver noget............................Eller at det bare er Hasse der klikker sig ind 400-500 gange om dagen, fordi at han vil vinde med flest visninger i sin tråd :lol: . Ligegyldigt hvad, så er det rart at der er så mange som er interreseret i de tråde der kommer op på dette forum og jeg har aldrig nogensinde oplevet en bedre tone og større venlighed på noget andet forum end dette. Keep up the good work :wink:
Black Edition 1,6 fra 93 - Solgt juli 2013
Projekt racerbil 1,6 fra 93 - Købt november 2012
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper
Brugeravatar
altid6

Geografisk sted: Kalundborg

Indlægaf hasse » tors 10. apr 2008 08:32

HÆ, HÆ.
NEJ, det kan jeg garantere for, at det ikke er. Og det ved du sæføli' godt.

Da jeg tog emnet/tråden op igen for vist nok et par måneder siden, var jeg paf/målløs/\"chockeret\" over, hvor mange visninger, der havde været.
Mit eget gæt var/er fordi de fleste af os (til en vis grad også mig selv-sagde hunden) ikke rigtig forstår sammenhængen mellem HK og NM.
Hasse
1990, Crystal White.
hasse

Geografisk sted: Den anden Verden

Indlægaf Mogenz » tors 10. apr 2008 11:44

Som jeg skrev i en tidligere tråd ...har jeg kigget med dagligt i et år uden at være medlem ....mest fordi jeg slet ikke på daværende tidspunkt havde en MX-5. (har jeg nu :))
Og med den meldte jeg mig også ind, jeg har dog også læst Hasse´s tråd mest fordi jeg ikke fatter en meter og derfor nok har clicket på den flere gange for at læse den igen :D
NB 1.8 Jubiiii!
Mogenz

Geografisk sted: Humlebæk

Tilbage til Diskussion