Sad mandag aften og så et program om de 10 bedste sportsvogne verden har set gennem tiderne. Bl.a Lambo. Countach, Aston Martin DB5, Jaguar E (som også står i min egen drømmes top 10 garage), Ferrari Enzo, Corvette Stingray, Nissan Skyline, MacLaren F1 og hvem dukker op på 2. pladsen over de 10 allerbedste verden nogensinde har set?? Ja det er jo nok ikke så svært at gætte i dette forum
Hvad med jer - får I også at vide at I kører i en pigebil? At den fungerer perfekt som pigebil kan jeg da kun bekræfte, men den er da ikke specielt feminin at se på efter min mening.
Den blev kun slået af Porsche 911, hvilket vel er fair nok, den vil de fleste da gerne eje. Man kan naturligvis diskutere hvilke kriterier der er udvalgt efter og om der ikke mangler nogen på listen, og om det er de rigtige modeller der er nævnt, men jeg var nu alligevel meget stolt over at se Felix og alle hans brødre i så flot selskab. Det udløste lige en ekstra vask og polering, samt en tur med den nyindkøbte narvsværte til indersiden af kaleschen.
Hvis de genudsender det - (og det gør Discovery altid - mange gange!!) kan jeg kun anbefale jer at se det.