Hej alle sammen.
Jeg er ny her på sitet, og jeg har tjekket det meste ud, fremragende side.
Jeg er 19 år gammel og kan godt lide biler, pt. Kører jeg i en Audi Coupe GT fra 1987, jeg synes det er en dejlig bil, men jeg kunne godt tænke mig en rigtig kørermaskine.
Jeg har/skal prøve nogle forskellige biler, en af dem er selvfølgelig en Mazda MX5, som jeg allerede har prøvet, og ja, det var en rigtig god oplevelse, så den vil jeg gerne se nærmere på.
Men da det er mange penge for mit vedkommende vil jeg ikke brænde nallerne, jeg er trods alt kun 19 år og på SU.
Som sagt er jeg så nu ude og prøve nogle forskellige biler, egentlig kun fordi jeg vil finde ud af hvad jeg vil have.
Planen er at jeg selv vil hente en bil i sydtyskland sådan så jeg kan få den som jeg vil have den, men dette sker først til vinter eller forår, (Ja jeg ved godt jeg er tidligt ude).
Men jeg har selvfølgelig en masse spørgsmål til sådan en lækker Mazda MX5.
Jeg vil gerne have den i sort, og det mindsker desværre markedet meget.
Planen er at når pengene bliver til det, så skal bilen tunes med noget trykladning.
Så er der nogen specielle modeller man skal undgå?
Jo mere udstyr, jo bedre. Men ved ikke helt med A/C? Helt ærligt, hvad skal man bruge det til?
Bilen skal bruges året rundt.
Jeg håber egentlig bare på at i øser ud af erfaring og fortæller mig helt specielt hvilken model/årgang/motor jeg skal kigge efter.
Prisen skal blive så billigt som muligt, men ikke så billig at det bliver noget lort.
Med afgift betalt max 100.000 hvis man kan sige det sådan.
Forsikringen er klaret.
Med venlig hilsen Christoffer.