HÃ¥ndvask eller Vaskehal

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Indlægaf Mikkel » man 24. jan 2005 19:56

Raebild skrev:Er der nogen der kender et sted i Vejle - eller nærmeste omegn - hvor der er selvvask??

Ikke at vi kommer meget nærmere Vejle, men Hydro Texaco kan tilsyneladende også tilbyde "Vask selv højtryksspuler". Link tilsvarende ovenstående fra Shell ser således ud:

http://www.hydrotexaco.dk/servlet/doc?p ... WJN-4MZFCF

Vælg "Vask selv..." under services. Åbenbart 8 stationer i hele landet.

PS. Er der virkelig et sted, der hedder "Spanien 63" i Århus? I er sgu' sjove på den anden side af Storebælt...
NB-FL Sport
Brugeravatar
Mikkel

Indlægaf Gæst » man 24. jan 2005 21:35

Ja der er en vej i Århus ved navnet \"Spanien\". På denne vej ligger ligeledes en svømmehal. Her kan du få vasket din beskidte sjællandske mund i chlorvand :D :D :D :D
Gæst

Indlægaf Mikkel » man 24. jan 2005 22:07

Jyden skrev:Her kan du få vasket din beskidte sjællandske mund i chlorvand

Ja, god ide. Tror sgu' jeg kører en tur til "Spanien" til foråret. Så kan både bilen og jeg få en dukkert...
NB-FL Sport
Brugeravatar
Mikkel

En gammel tråd, men lidt positivt indput

Indlægaf Tante Sofie » tirs 16. feb 2010 09:23

Nu er jeg en af de få der kører vinterkørsel, hvilket er spændende men nok om det...

Om sommeren nyder jeg at vaske bilen i hånden, men om vinteren er det knap så hyggeligt. Nu har jeg fundet en Q8 tank på Ballerupvej i Værløse hvor de har en vaskemaskine hvor man kan styre børsterne.. OG så giver de kaffe men du venter på at den skal blive fin :)
Beklager evt. gentagelser af tidligere indlæg og spørgsmål...
Brugeravatar
Tante Sofie

Geografisk sted: A'mar

Foregående

Tilbage til Diskussion