Hvilken alarm?

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Indlægaf Helle » tors 9. aug 2007 13:12

Nix - jeg spurgte Andreas (Autofast - you know) som fraråder alarmer generelt med mindre man ligefrem har forsikringskrav om det. Hans holdning er at folk alligevel ikke reagerer på alarmer, de er fulde af fejl og at der sidder en udemærket startspærre i bilen i forvejen, så han nøjedes med at montere en lille blinkende lygte da han satte fjernbetjent centrallås i den. Det har virket upåklageligt indtil nu. Under alle omstændigheder efterlader jeg nødigt Felix nogen steder uden opsyn pga. galoperende paranoia over hærværk .....

Inden jeg opsøgte Andreas havde jeg i øvrigt fået monteret en almindelig alarm - som ganske rigtigt gav fejlalarmer - så den pillede han lige af ved samme lejlighed.. :lol:
Helle
--------------------------------
og Felix (NB 1,8i 1999 Grace Green Mica)
Helle

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Tobster » tors 9. aug 2007 14:45

Jeg kan i princippet kopiere den tekst du har skrevet der og sætte den ind som mit svar :D

Har også lige talt med Andreas og fået samme svar.

Jeg har dog så stadig en eller anden skod-alarm (fandt først ud af det her til morgen) i min der aktiveres sammen med centrallåsen. Når jeg kommer hjem i dag, vil jeg undersøge om der er startspærre i. Er der det, så vil jeg blot kreere nogle mærkater til ruderne der advarer banditter...

Og ja, jeg er også bange for hærværk... Man kan ikke være andet når man har sådan en bil :)
Torben, NA '90, Billeder
Tobster

Foregående

Tilbage til Diskussion