Ny mx-5

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Ny mx-5

Indlægaf EPO » tors 16. apr 2009 20:52

Familien herhjemme står overfor en udstationering hvor vi kan tage en bil med uden moms og afgift.

I den forbindelse overvejer jeg at købe en Mx-5 med.

Er der nogen der ved om der står nogle hos forhandlere i Danmark? Jeg har lige været hos Mazda i Køge og de havde ikke nogen - og havde ikke tænkt sig at tage en hjem foreløbig (finanskrise). Tanken er om man måske kunne presse prisen lidt hvis der står en og \"visner\" et sted hos en forhandler...

Håber snart at kunne køre mx-5 igen...

Mvh/Emil (Tidligere NA 1990)
Brugeravatar
EPO

Geografisk sted: Køge

Indlægaf Webmaster » tors 16. apr 2009 22:31

Der står en hos Mazda på Amager...! (den forhanlder som også har Suzuki og nogle andre mærker)
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Indlægaf Sune » fre 17. apr 2009 09:32

Ellers kunne det være du kunne købe min??

Mx5 RC 2.0 fra marts 2007 galaxy grey metallak. Jeg overvejer at skille mig af med min pga. pladsmangel.
Det er en forrygende bil, med komplet bilstein b12 undervogn, eibach kræng og larini potter og mellemrør. Der er et sæt originale mazda mx5 vinterfælge med dæk som følger med. Samtidig er der en del reservedele, så som den gamle undervogn med eibach sænkningsfjedre. Org. fjedre samt org. kræng org. nakkestøtter i matsort. Den har 6 cd. changer. Brunt lædder, 17\" org. mx5 sommerfælg, chrom nakkestøtter.

Der er stadig garanti på bilen og den har kørt 48.000 km. Den er blevet passet og plejet samt undervognsbehandlet med dinitrol!

Skriv til Kodak106@hotmail.com hvis du vil se billeder...
Sune

Indlægaf EPO » fre 17. apr 2009 13:54

Hej Sune,

Det lyder som en rigtig fin bil, men jeg går ud fra at du allerede har betalt afgift af den? Hvis det er tilfældet, så er det ikke så interessant for mig at tage den med til udlandet. - Hvis jeg tager fejl og der ikke er betalt afgift, så er jeg interesseret.

Christian - tak for tippet. Jeg smutter forbi Amager en af dagene.
Brugeravatar
EPO

Geografisk sted: Køge

Indlægaf Sune » fre 17. apr 2009 18:05

Hej Epo,

SÅ vidt jeg er orienteret så kan jeg altid pille pladerne af og så vil bilen være til salg uden afgift.
Jeg inkasserer reg.afgiften og tilbage står en bil uden afgift....
Sune

Tilbage til Diskussion