Halløj.
Er der nogen af jer, der har erfaringer med at købe ting privat i USA? Hvordan håndterer man bedst penge og fragt? Det er fire fælge, vi taler om.
- Tom
Redaktør: Softtop
PGS skrev:Da jeg fik min stylebar fra Frenzy stylebar i USA for et par år siden som var sendt med UPS, hentede jeg den på mit lokale postkontor og betalte den lokal fragt og tolddafgiften samme sted. Ved ikke om det fungere på samme måde i Danmark.
Jeg er nysgerrig!
Hvilke fälger er det man bestiller i USA som ikke kan bestilles i Europa fra f.eks. AlloyWheels.com i England. Jeg mener tolden er en kedelig ekstra udgift at skulle betale
Henrik N skrev:Hej Tom,
Jeg lytter lige med..... mine fælge ligner noget, der er løgn efter at have taget livtag med Kong VinterSå hvis der findes en billig vej tilbage til fordums storhed...... så er jeg frisk. Måske kan vi få noget mængderabat

Henrik N skrev:Hej Ozan,
Har du klaret opgaven uden glasblæsning?? En ordentlig afrensning af oxideret aluminium er vel en forudsætning for at arbejdet er umagen værd..... altså at skidtet holder.... eller??
Måske skal vi starte en tråd om emnet..... og du kan udøse af dine erfaringer??
Henrik N skrev:Godt ord igen...... nu er der formentlig mange flere ærlige end uærlige polakker.... og man skal jo ikke skære alle over en kam.
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 1 gæst