Castrol SAF-XJ skulle ifølge Castrol være udgået og erstattet af Castrol SYNTRAX LIMITED SLIP 75W/140 - den kan du finde mange steder her hjemme.
Jeg kører med Redline 75W-90 på mit differentiale og det har opført sig pænt. Det var "the-shit" på Miata.net da jeg skiftede for 3 - 4år siden. Er dog ikke 100% sikker på jeg køber den igen, men det er fordi at Castrol olien er så meget lettere at få fat i end Redline som jeg købte i England.
And - ´92 NA Black & Tan
"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Tak for input. Er lidt i tvivl om det er det bedste at bruge olie med limited slip additiver når der ikke er slip i et standarddifferentiale. Fandt en anden castrol olie AXLE epx 90 hos oliebiksen på nettet. Den skulle være beregnet til hypoid diff som standarddifferentialet ser ud som om det er. Mon den er bedre?
Har købt Castrol Syntrax limited slip 75W140 og kan se på dunken at det også foreskrives til konventionelle (læs ikke LSD) differentials, så det sku vist være godt nok til det hele