Det er godt der er andre der er hurtigt til at svare, bare fordi man er på job og passer sit arbejde
De kan købes både på ebay.de og ved et tysk firma Tuningmods via nettet. Kostede ca 50,-/stk \"Super Flux Car LED\" er navnet på dem jeg købte.
Jeg ved ikke hvad den størrelse pære hedder, men der er 4 LED i hver.
Der er indbygget modstand (eller anden regulering), for de tåler 12V direkte. De skal dog vendes rigtigt, da de kun lyser når de vender rigtigt.
Lyser de ikke, er det med at få taget spændingen fra, da der på pakningen står de ikke er beskyttet mod forkert polaritet. De er bare ikke mærket på nogen måde. Fik selvfølge vendt den første forkert, med det ½-1 sek. overlevede den fint.
Vær lige opmærksom på at hvis I som jeg har forsinket slukning af kabinelys. Så lyser de i noget længere tid, ca.30 sek. vil jeg gætte på.
Og i den tid kan jeg ikke låse dørene og slå alarmen til (med fjernbetjeningen), da den omgående \"brokker sig\", da den jo tror at døren er åben. Har planer om at det kan løses med en diode på en eller anden vis. Skal nok lige skrive om det her, når jeg har løst det (eller opgivet

)