Mangler TÜV godkendelser!

Eksempelvis turbo, luftfilter etc.

Redaktør: Softtop

Mangler TÜV godkendelser!

Indlægaf Tore » tirs 13. maj 2008 13:16

Nu er der ikke så længe til at 5'eren skal til syn igen, og det er gået op for mig at jeg mangler nogle godkendelser. Så tænkte jeg at hvis nogen af jer tilfældigvis har nogle til at ligge derhjemme på hylden kunne det være I gad scanne dem og uploade dem, eller e-maile dem til mig.

Det drejer sig om:
Gevind-undervogn (der findes ikke TÜV til min P5 Puredrive, så jeg leder efter en godkendelse på et tilsvarende produkt. F.eks. fra KONI, KYB el. lign.)
Rustfri CAT-back udstødning (min er en I.L. motorsport 2,25\" som der ikke findes TÜV-godkendelse på. Så ligesom ved undervognen ville det være rart med en godkendelse på noget tilsvarende)
Åbent luftfilter (K&N K57i - den må der tilgengæld kunne findes en TÜV på. Jeg har den bare ikke!)

Håber der er nogen der kan hjælpe! :wink:
BRG NA 1,8 '95
Brugeravatar
Tore

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Lurendrejer » ons 14. maj 2008 09:12

jeg har en Tüv godkendelse på en justerbar Koni undervogn liggende.

Jeg har desværre lidt svært ved at få den scannet for tiden - arbejde osv :roll:
Lurendrejer

Geografisk sted: Randers

Indlægaf EØK » ons 14. maj 2008 11:54

Hej Tore

Her er den til din K&N filter.......

http://www.mx5-technik.de/extern.php?ur ... QvS04uemlw
Brugeravatar
EØK

Geografisk sted: Køge

Indlægaf Tore » ons 14. maj 2008 13:36

Tak for det! :-)

Der lå også en godkendelse til et Sebring Cat-back system som til forveksling ligner mit.

For at det ikke skal være løgn lå der faktisk også en godkendelse på en gevind-undervogn. Men den er både på tysk og engelsk, så selv jeg (med mine begrænsede tysk-kundskaber) kan gennemskue at det vist ikke er til min undervogn.
BRG NA 1,8 '95
Brugeravatar
Tore

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Lurendrejer » ons 14. maj 2008 20:13

øh.

skal man være medlem? Nu har jeg endelig fundet alle certifikaterne derinde men jeg får samme fejl som når jeg trykker på linket. :(
Lurendrejer

Geografisk sted: Randers

Tilbage til Tuning og modificering