NA driving lights to end all driving lights

Eksempelvis turbo, luftfilter etc.

Redaktør: Softtop

NA driving lights to end all driving lights

Indlægaf Viggoman » man 11. aug 2008 21:45

Faldt lige over denne tråd på miata.net: http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=290607&highlight=piaa

Billede

Og her et link til en engelsk pusher: http://www.demon-tweeks.co.uk/products/ProductDetail.asp?cls=ROAD&pcode=PIAL122&cc=eur

De er godt nok lækre, men føj for en pris. Sådan et sæt kunne rent faktisk erstatte klaplygterne, hvis ellers synsmanden var lidt fornuftig.
NA92 Silverstone - sommer DD
NA92 Silverstone - tracktoy
NA91 Mariner Blue - Blueman (solgt og savnet)
\" Less is more!\"
Brugeravatar
Viggoman

Geografisk sted: Hareskovby

Indlægaf the chicken » tirs 12. aug 2008 10:20

Nu er det jo ikke meningen at man skal erstatte klaplygterne - det er jo derfor man ikke køre NB/NC 8)

Dog har jeg ombyggede lygter, så jeg kun skal bruge dem i mørke - men de er gode at vinke efter cirkelinerne med :wink:
'06 NC 1,8 - True Red*solgt*
'97 NA 1,6 Turbo - Classic Red *RIP*
,94 NA 1,8 Classic Red *solgt*
- og så lidt andet legetøj...
www.raredog.dk - Retro T-shirts for drengerøve
Brugeravatar
the chicken

Geografisk sted: Sønderjylland, Haderslev

Indlægaf psc » ons 13. aug 2008 21:06

:gså gode til at bede folk om at fise ind i højre vognbane på motorvejen.
8)
/Per

1,8 BRG 1994
Brugeravatar
psc

Geografisk sted: Tilst

Indlægaf MrT » tors 14. aug 2008 10:30

the chicken skrev:Nu er det jo ikke meningen at man skal erstatte klaplygterne - det er jo derfor man ikke køre NB/NC 8)

Hehe, nemlig ja :D

Jeg bruger også kun mine "flaps" når der er mørkt eller hvis man skal vinke til de små børn der står i vejkanten og peger... (det sker faktisk! for et par uger siden var der også 2 tøser, måske 15-20 år, der vinkede heeeelt vildt da jeg kørte forbi, hoppede ud på vejen og alt muligt bagefter... måske synes de bare det er sjovt at man KAN stikke hånden i vejret og vinke når der ikke er tag på?)

Jeg synes de nye lygter der ser lidt "farlige" ud - det får den til at se ret ond ud og jeg forventer nærmest der ligger 200hk under motorhjelmen bare ved at se på lygterne :D
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT

Indlægaf Viggoman » tors 14. aug 2008 10:50

Jeg er nu ikke forelsket i NA'eren fordi den har klaplygter, det er mere en ekstra charme, specielt når man vinker til folk med dem. Det kalder på smilene.

Når det gælder lys er klaplygterne mere et nødvendigt onde. Selvom de lyser temmelig godt.

Hvis denne her lygteteknologi havde været tilgængelig da de designede NA'eren, havde de nok ikke valgt at bruge klaplygter.

Hvis man nu byggede et sæt PIAA lygter ind i en NA lygte med klarglas front kunne man opnå en langt flottere finish end på billedet og det \"onde\" look ville også blive reduceret. Og så kunne man nøjes med at vinke med klaplygterne :D

Og så kombinere med at der rent faktisk ligger 200 HK bagved..... :D
NA92 Silverstone - sommer DD
NA92 Silverstone - tracktoy
NA91 Mariner Blue - Blueman (solgt og savnet)
\" Less is more!\"
Brugeravatar
Viggoman

Geografisk sted: Hareskovby

Indlægaf Lennart » tors 14. aug 2008 11:03

MRT

Det var nok 2(kvindelige?!?) betjente i civil...............
Never say 'OOPS!' Always say 'Ah, Interesting!'
Lennart

Geografisk sted: Aabenraa

Indlægaf Tante Sofie » man 25. aug 2008 21:06

Så en ældre bil i dag, der havde eftermonteret de der nye Audi lygter - dem der ligner en perlekæde...... måske var det en mulighed på en NA?

Og ja ja undskyld på forhånd - er jo trods alt bare en kvinde (vist nok den eneste herinde) - nej ikke sige guskelov til det!!
Beklager evt. gentagelser af tidligere indlæg og spørgsmål...
Brugeravatar
Tante Sofie

Geografisk sted: A'mar

Tilbage til Tuning og modificering