Modificering af undervogn

Eksempelvis turbo, luftfilter etc.

Redaktør: Softtop

Modificering af undervogn

Indlægaf Danny » søn 18. sep 2005 19:41

Hvis der er nogen der har erfaring med krængningsstabilisatorerne på 5'eren, kan i så svare mig på følgende:

Hvis man udskifter standart-stabilisatorerne med eks. dem fra FM, er det så nødvendigt at sætte justerbare end-links/forbindelsesled på (ja, jeg kender ikke deres rigtige betegnelse)?

Ak ja, jeg skulle egentlig bare udskifte bøsningerne, men mere vil ha' mere så nu skal der selvfølgelig også tårnstiver, andre dæmperkonsoller og krængningsstabilisatorer på. Og ophænget skal galvaniseres. Det tager overhånd det skidt.

Det er som at gi' et barn 500 kr og sige han kun må bruge en ti'er i slikbutikken :oops:
Danny

Geografisk sted: Videbæk

Re: Modificering af undervogn

Indlægaf Webmaster » man 19. sep 2005 08:20

Danny skrev:Hvis man udskifter standart-stabilisatorerne med eks. dem fra FM, er det så nødvendigt at sætte justerbare end-links/forbindelsesled på (ja, jeg kender ikke deres rigtige betegnelse)?

Næeh.. det er det ikke... men du kunne alternativt modificere dine eksiterende med nye polyurethan bøsninger fra www.FlyinMiata.com
Billede
De bøsninger du har sidende i idag er sikkert ganske møre og smadrede.

God fornøjelse med den kommende totale go-kart oplevelse.
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Indlægaf Danny » man 19. sep 2005 13:32

Dem havde jeg også håbet på jeg kunne nøjes med, det er jo nemmere kun at skulle bestille fra et firma. Og de gamle ER ret smadrede!

Men tak, jeg skal nok sidde på en badering det første stykke tid :D
Danny

Geografisk sted: Videbæk

Tilbage til Tuning og modificering