Måling på rullefelt - hvad yder din?

Eksempelvis turbo, luftfilter etc.

Redaktør: Softtop

mystisk

Indlægaf Claus » fre 20. okt 2006 19:38

Jeg købte min fra Uniq import og jo der var også en US strømforsyning med - jeg har ikke spekuleret over det idet jeg har en bærbar pc og kobler den til i bilen.

Men de skriver på hjemmesiden at den er UDEN strømforsyning.
\"Leveres med : PASS - Performance Analysis System Softward
Understøtter flere biler på samme tid
Mulighed for permanent montering
Leveres med PC kabel, men uden netadapter \"

Jeg har de gange jeg har handlet med Uniq import ikke oplevet nogle problemer af nogen art.

Men ser på min strømforsyning at det er en alm. 12volt der kun skal trække 200mA.
Biltema har ladere fra omkring 40kr eller T-hansen har en.
http://www.thansen.dk/product.asp?c=762 ... 1302131123
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus

Geografisk sted: Roskilde

Re: Sikken en service!

Indlægaf Thomsen » lør 21. okt 2006 10:31

PeterSpeed skrev:- Endelig ankom fødselsdagsgaven fra min dejlige Helle med posten! - En G-Tec RR, så nu skulle jeg rigtig i gang med at teste HK og NM og G o.s.v.
Men til min skuffelse kunne jeg konstatere at den var blevet leveret fra Uniq-Import med en US-strømforsyning (120V og 2 flade stikben) - ØV!
Altså var det bare ned i kassen med G-Tec'en igen - Uden strømforsyning er det ikke muligt at koble den til PC'en og udlæse data.
I går kontaktede jeg så Uniq-Import, som så i dag svarede tilbage, at den strømforsyning plejede de bare at fjerne fra æsken, og levere G-Tec’en uden - men det havde de bare glemt! Så de mener at jeg bare selv må købe en et eller andet sted.
Så nu er mine spørgsmål:
- Har i andre fået 220V strømforsyning med til G-Tec'en, eller har i løst det på anden vis?
- Er det det normale serviceniveau fra Uniq-Import?

Jeg fik heller ikk nogen strømforsyning med, og endnu ikk fundet ud af noget andet, så glæder mig til du skriver hvor du har fundet en... :D
G-techén er det eneste jeg har købt hos uniqimport, så det er lidt svært for mig at vide noget om deres service-niveau.... :!: :!:
ChristianThomsen.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: København

Foregående

Tilbage til Tuning og modificering