Først lidt erfaring med LC-1. Igår kørte bilen fint og jeg fik kørt en lang tur.......No problemo. Her til morgen skulle jeg så op og tanke, bilen starter fint og ruller derud af og for tanket (selvfølgelig 95 blyfri, samme stander som jeg havde tanket fra, et par dage forinden). Køre udfra tankanlægget også sker det, AFR værdien flyver op på 19-20, bliver meget lean og bilen kan dårlig trække

. Åh nej hvad nu. For kørt den kilometer hjem igen og AFR er mest omkring de 19-20, men ryger også ned på 13-14 og køre så perfekt. Hmmm det var underligt. Kan den gamle motorstyring ikke finde ud af at aflæse signalet fra LC-1!!!!!! og hvorfor kunne jeg så køre så langt igår, uden problemer!!!!!! Det bliver nok bedre med den nye motorstyring.
Så fik jeg installeret min wolf3D ECU. Fik fjernet AFM og installeret IAT. Fik sat laptoppen til og startet tuningsprogrammet op. Når men det første der skete da jeg satte tænding på, var at benzinpumpen køre løs og bliver ved med at larme!!!!!! Drejer så nøglen helt over for at starte bilen HOST HOST HAK HAK, den vil ikke lige starte. Finder et opstarts program fra Wolf til en MX-5. Downloader det til ECU'en, istedet for det program der lå, og starter igen........og yes der er liv

. Den køre ikke godt i tomgang, men den køre, så er det ellers igang med at få den til at køre optimalt.
Jeps det spiller ikke helt, her en ugen inden turen til Sturup, men mon ikke bilen bliver klar