UlrikK skrev:Hvis jeg kobler ud dropper den dog stadig til 400-500, og så op til normal tomgang. Men udover det synes jeg faktisk den reagerer hurtigere end før. Satser på det lille drop fikses når jeg skifter til Magnecor / NGK tændkalber / tændrør inden alt for længe.
Det var skægt... på et eller andet niveau ... min gør faktisk det samme. Kommer jeg trillede hen til et sted jeg skal koble ud, så dykker den gerne ned til en 4-500 rpm for straks at gå op og ligge sig på en 800-900 (eller hvad den nu skal ligge på), kort efter.
Det var faktisk tildels derfor jeg blev enig med mig selv om at der der sgu da er servo på min 5'er, for det troede jeg faktisk ikke der var. Sure sure, den var da rimelig let at dreje rundt med osv., men jeg troede jeg var blevet stærkere og kombineret med det var en let bil, var jeg sikker på at sådan var styringen bare - uden servo altså

Men straks da jeg koblede ud og drejede skarpt og kunne se/mærke rpm'en dykke langt ned kom jeg straks til at tænke på min gamle Ækselort som gjorde det samme, jo mere power servo'en skulle bruge jo længere holdte den motorens tomgang "nede", skægt nok.
Anyway - jeg havde faktisk overvejer lidt at skrive et bette my på tomgangsskruen, for at få lidt højere tomgang indtil jeg kan løse problemet med at den netop falder til 4-500 rpm. Men nu vil jeg nok også lige prøve først med nye tændkabler (Magnecor) og NGK tændrør (hvad skal vi køre med her, BKR6E-11 ? )