Kørelys

Eksempelvis raslelyde, motor, ubalance i dæk etc.

Redaktør: Softtop

Indlægaf Star » ons 21. apr 2010 07:29

Borst skrev:
Star skrev:And - du kan gå ind på www.biltema.se - der er de allesammen, de kostede ikke mange basseører.

- og ja, jeg købte også 2 af disse modstande, man kobler ind for at sætte blinkhastigheden ned ( de kostede 2X35 Svenske kr)

- O så er jeg iøvrigt helt færdig med installationen, hvor jeg fulgte Viggomans skema 100 % - og ta-da.. - Det virker perfekt! :D

Totalt skønt endelig bare at sætte sig ind og køre, uden at tænde noget, og man kan se hvad der står i radioens display fordi den ikke dimmer :wink:

Når man tænder lyset, går styrken i den lille lygte bare ned på pos. lys 5 watt og lygterne klapper op - Super!

Star: Kan du ikke linke til de pærer (også gerne de andre ting) du har købt, synes ikke rigtigt jeg kan finde nogle af de nævnte..

http://www.biltema.se/Bil---MC/Bil-till ... dblinkers/

selve pærerne kan jeg ikke finde, de har ændret på designet af hjemmesiden, og jeg kan ikke finde det. men de har rigtig rigtig mange ting, når man kommer derover og kigger...

selve lygterne har jeg linket til tidligere, der tager man bare de orange pærer og erstatter med klarglas pærer,de er helt standard 5W/21W pære til 15 kr for 2 stk
NA special Edition 92
Brugeravatar
Star

Geografisk sted: Nordsjl.

Foregående

Tilbage til Problemer og løsninger