Det gik hurtigt med at pille standart luftfiltret ud og samle de nye komponenter. Det tog dog lidt længere tid at skære og bukke et vinkelbeslag som skulle holde det hele fast og stabilt. Nå men det hele blev monteret og bilen startet. Motoren spinder som en mis, nice lyd og afsted det gik ud på de små veje. Det hele var perfekt, accelration, lyd osv. Bedst som man køre ud af de små veje med toppen nede, sker det underlige. På dette tidspunkt har jeg kørt ca. 9 kilometer uden problemer. Bilen sætter ud som om at den er løbet tør for benzin. Ruller ind i vejkanten og prøver desperat at få liv i min mx-5, men nej den er helt død. Prøver alt for at få liv i den, men det lyder som om at den ikke for brændstof, hvilket jeg ikke kan forstå, da tanken er halv fyldt.
Heldigvis har jeg det gamle luftfilter med i bilen. Skifter det hurtigt, drejer nøglen igen og VROOOOOOOOOOOOOOM liv i bilen og den køre perfekt!!!!!!!!!!!!! Så er det jeg ligner et spørgsmålstegn. Jeg er ikke mekaniker, men kan det nye filter give for meget luft til motoren, så den sætter ud ????? og hvorfor kan jeg køre så langt uden problemer, inden den sætter ud ???? Håber at der er andre som måske har prøvet dette og kender en løsning, da jeg meget gerne vil have mit nye luftfilter i igen