Helt død - ingen liv.... (NA)

Eksempelvis raslelyde, motor, ubalance i dæk etc.

Redaktør: Softtop

Indlægaf Tobster » man 26. nov 2007 23:14

hehe... ej det er løgn...!!!! Troede ikke du kom på disse kanter Claus :D
Det er skisme lidt sjovt synes jeg...

Det er ikke så længe siden at jeg var til fest i Rosenparken... Det har jeg efterhånden været mange gange...
Torben, NA '90, Billeder
Tobster

Indlægaf Felix » man 26. nov 2007 23:53

Jumpstarter - Jeg har i et par år haft glæde af den lidt større jump starter, der også har indbygget kompressor - Bruger den som et alternativ til reservehjulet, så den både kan udføre starthjælp hvis jeg har glemt lyset eller give kunstigt åndedræt til et dæk der taber luft så jeg kan komme lidt videre. Det har fungeret fint men nu er det vedligeholdelsefrie batteri indeni gået død og skal udskiftes.

Alternativ til det originale batteri - Vær opmærksom ved montage af et almindeligt batteri at få et med udluftningsslange og at udluftningsslangen fra batteriet skal føres ud af bagagerummet, ligesom på det originale, da der ellers kan opstå alvorlig eksplosionsfare af den udviklede ilt og brint når batteriet lades.

Vinterstart - Jeg har selv været ude for når der var hård frost at den første gang jeg drejede nøgler kørte starter motoren lige en gang rundt og gik så død - Vente 5 sekunder - Anden gang starter motoren - nok det samme fænomen som at bruge lyset kort - Den indre modstand i akkumulatoren skaber varme som muliggør den store startstrøm.
Sølvfarvet NA 1990
Brugeravatar
Felix

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf MrT » tors 10. apr 2008 09:31

Tobster skrev:Ha ha.... Jeg ved hvad han mener... Heldigvis kommer jeg ikke oprindeligt fra Hobro. Har kun boet her i ca 4 år.
Kommer fra en lille by der hedder Aalestrup, men den er der sikkert ingen af jer der kender :wink:

Jeg kender den :D Boet der fra cirka 1989 til 2002 (så vidt jeg husker).
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT

Indlægaf Tobster » tors 10. apr 2008 11:00

He he... Hvor sjovt... Claus har også haft en dagligdag i det område. Gedsted.
Torben, NA '90, Billeder
Tobster

Indlægaf MrT » tors 10. apr 2008 11:18

Tobster skrev:He he... Hvor sjovt... Claus har også haft en dagligdag i det område. Gedsted.

Der er jo heller ikke andet at lave i det område, end at gå og vente på at finde en lækker bil :D
MX-5 '93 - Miata
Brugeravatar
MrT

Foregående

Tilbage til Problemer og løsninger