Kaleschemanden

Eksempelvis raslelyde, motor, ubalance i dæk etc.

Redaktør: Softtop

Indlægaf Star » lør 17. mar 2012 18:40

brutalis skrev:Så er der taget kontakt til Memelink i Holland! Fandt dem på e-bay.de

De levere en Sonnenland med plastbagrude og lynlås (som jeg har på min nu) til Danmark alt incl. for 350 Euro...! ;-)

Den bliver bestilt i næste uge...! NICE! :D

Brutalis, - brug dog de 100 euro ekstra og få en glasbagrude, det er pænere og meget nemmere fordi man slipper for den der lynen op og ned 2 trins raket når man skal åbne og lukke kalechen, jeg er sgu træt af min plastbagrude
NA special Edition 92
Brugeravatar
Star

Geografisk sted: Nordsjl.

Indlægaf Kuksi » lør 17. mar 2012 18:48

Jeg er helt enig, det vil være synd at spare de penge.
Du vil blive rigtig glad for din glasbagrude.
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf brutalis » søn 18. mar 2012 07:30

Har personligt aldrig været generet af plastbagruden! Har jo aldrig haft andet...! Tror det tager en 10-12 sekunder at af/påmonterer...!

Synes på et eller andet punkt at det har noget charme! :)

En anden grund, er den mest væsentlige! Jahn fra cabriotops.dk mente at det ku´ blive et problem med pladsen når jeg har den \"buttede\" styrtbøjle fra mx-5parts.com! Han sagde (godt nok for 2 år siden) at jeg nok skulle vælge en med plastbagrude for at være sikker på den ku´ være der!

derfor har jeg simpelthen ikke kigget på andet! MEN vil selvfølgelig tage jeres gode råd med i mine overvejelser! tror jeg ringer og spørg ham imorgen...! :D
MX-5 1,6 Ã…rg. 1990
brutalis

Geografisk sted: Fredericia

Indlægaf KjaLLe » søn 18. mar 2012 12:28

Her vil jeg også give de andre ret - når min engang står til usdkiftning, skal jeg klart have en med glasbagrude, det er 100 gange nemmere når taget skal op og ned...
/Kim ''Mazda Mx-5 1.6 '92 *Froggy*''
Billede
/Den der følger i andres fodspor, kommer aldrig foran..
Brugeravatar
KjaLLe

Geografisk sted: Århus

Indlægaf And » man 19. mar 2012 08:20

KjaLLe skrev:Her vil jeg også give de andre ret - når min engang står til usdkiftning, skal jeg klart have en med glasbagrude, det er 100 gange nemmere når taget skal op og ned...

Enig! Den eneste detalje som jeg har fortrudt ved min bil. At jeg ved køb ikke valgte at betale ekstra for en glasbagrude. Udsynet er skam ok, men det at jeg skal lyne ned og lægger et håndklæde over ruden for at den ikke får skygger fra kalechen der gnubber imod - det ærgrer mig i dag.
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And

Geografisk sted: Svendborg

Foregående

Tilbage til Problemer og løsninger