NA forlygter med problemer med at kører op og ned.

Eksempelvis raslelyde, motor, ubalance i dæk etc.

Redaktør: Softtop

NA forlygter med problemer med at kører op og ned.

Indlægaf solsen » søn 16. sep 2007 20:57

Hej.

Jeg har desværre problemer med forlygterne på min NA.
De har til tider ikke villet køre op når jeg tændte lyset eller når jeg trykkede på knappen i konsollen.

Det har mildest talt været irriterende, men jeg har ike fået gjort noget ved det (det har jo været sommer og jeg har ikke kørt om aftenen :oops:).
Nu står står jeg så i den situation at jg tilaften kørte lygterne op for at køre hjem og nu vil de ikke køre ned igen...

Er der nogen der har oplevet lignende og har hints til hvor jeg skal gå på jagt?

Jeg har tjekket sikringen - den er ikke sprunget.

Når jeg drejer på lys kontakten tænder lyset godt nok og jeg kan blænde op og ned, så denne burde ikke være defekt.

Så mine tanker går mere hen mod en løs forbindelse et eller andet sted, især da det er begge lygter det er galt med.

Nogen der har nogen bud?
solsen

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf KjaLLe » søn 16. sep 2007 21:45

Køb eller lån et volt-meter og så mål på ledningerne ud til motoren om der sker noget udslag når du tænder lyset eller trykker på knappen i konsollen, på den måde kan du jo lige tjekke om det er motoren der driver gæk med dig. Eller om fejlen opstår før motoren..
/Kim ''Mazda Mx-5 1.6 '92 *Froggy*''
Billede
/Den der følger i andres fodspor, kommer aldrig foran..
Brugeravatar
KjaLLe

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Webmaster » søn 16. sep 2007 22:42

har prøvet noget lign. Der er 3 steder (har drøftet Andreas) det typisk går galt. Kontakten i midten af konsollen, motoren til lygten eller selve stilken der tæner lyset... Har fået skiftet de 2 første!
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Tilbage til Problemer og løsninger