Alterntivt værksted på Sjælland / StorKBH

Eksempelvis raslelyde, motor, ubalance i dæk etc.

Redaktør: Softtop

Alterntivt værksted på Sjælland / StorKBH

Indlægaf HenrikH » fre 3. jun 2011 10:09

Hej alle,

For nyligt begyndte min CEL (motorlampe) (NC Roadster Coupe 2.0 årgang 2007) at lyse mens jeg kørte på motorvejen, men uden synlige eller mærkbare symptomer.

En tur til Andreas afslørede at fejlkoden viser at bilen mener den får en lidt for fed brændstof blanding. Andreas havde desværre ikke de nødvendige dele liggende til at kunne klare den, men han nulstillede koden og sagde at med lidt held, var det noget midlertidigt så motorlampen ville forblive slukket.

Den begyndte desværre at lyse igen allerede på vej hjem fra Andreas, som så anbefalede mig at køre bilen på et lokalt værksted, da han ikke mente at det ville være den billigste løsning at køre hele vejen ned til ham bare for den ene (lille?) ting.

Mit spørgsmål til forumet her er så at hvis jeg skal have bilen på værksted for at få løst problemet med den \"lidt for fede blanding\", hvilket værksted kan I så anbefale i StorKBH området hvis jeg ikke skal flås af dem og det udførte arbejde samtidig er i orden ?

Mvh,

Henrik
Brugeravatar
HenrikH

Indlægaf Niels » fre 3. jun 2011 11:06

Hej Henrik, jeg har fået en fin behandling af Ebbe Elmer på Østerbro med de par småting jer besøgt dem med.
2000 NB 1,8 Miracle - Supercharged by CCR
http://bilmagasinet.dk/article/19152
Brugeravatar
Niels

Geografisk sted: KBH Ø

Indlægaf HenrikH » fre 3. jun 2011 12:20

Hej Niels,

Tak for det hurtige svar. Jeg prøver dem ad og hører hvor hurtigt de kan tage den. Vil jo gerne have den tip-top ASAP så jeg misser flere trackdays. :-)

Mvh,

Henrik

Niels skrev:Hej Henrik, jeg har fået en fin behandling af Ebbe Elmer på Østerbro med de par småting jer besøgt dem med.
Brugeravatar
HenrikH

Indlægaf BB » fre 3. jun 2011 16:30

Niels skrev:Hej Henrik, jeg har fået en fin behandling af Ebbe Elmer på Østerbro med de par småting jer besøgt dem med.

Jeg kan tilføje, at Ebbe Elmer også har et værksted i Lyngby og at jeg kun har positivt at sige om dem (har desværre haft brug dem til lidt mere end bare småting). Ifgl. dem selv har de solgt flest MX-5'ere i DK og i betragtning af hvor de holder til skal det nok holde.
Livet er sjovere uden tag
NB 1,8 Twilight Blue
Brugeravatar
BB

Indlægaf HenrikH » man 6. jun 2011 10:08

Tak for feedback. Jeg prøver at høre dem begge ad, og den som kan tage bilen ind hurtigst, får opgaven. :)

Mvh,

Henrik
Brugeravatar
HenrikH

Tilbage til Problemer og løsninger