Kan jeg fikse det her?

Eksempelvis raslelyde, motor, ubalance i dæk etc.

Redaktør: Softtop

Kan jeg fikse det her?

Indlægaf Danny » tors 9. mar 2006 21:26

Jeg står med begge mine øverste forreste bærearme i hånden og manchetten ved bærekuglen har fået en revne (som jeg selv gav den da jeg tog armen af :oops: ).

Kan jeg bare tage dem af, rengøre og genfedte kuglen og sætte nogle nye manchetter på? Eller skal jeg virkelig ud og have fat i et par nye bærearme?

Det er lidt noget møg, jeg har lige fået dem sandblæst og metalliseret og proppet poly-bøsninger i, og så kommer jeg først i tanker om det nu :evil:
92' NA med AGX, Butterfly, Superpro og FM mounts.
Danny

Geografisk sted: Videbæk

Indlægaf Freestyler » tors 9. mar 2006 22:48

Hvis man kan få fat i en løs manchet, så kan jeg ikke se der skulle være noget i vejen for at skifte den.
Men brug den rigtige type fedt når du 'genfedter' den. (Samme som til at smøre de bevægelige dele i bremsekalibre)
'93 Brilliant Black, 20 PSI
Brugeravatar
Freestyler

Indlægaf Danny » fre 10. mar 2006 20:17

Jeg har skaffet de nye manchetter, så jeg håber det kan lade sig gøre. Men jeg kan ikke helt gennemskue hvordan man får de gamle af, så jeg lader nok lige en mekaniker om det. De har vel også det nødvendige fedt.
Danny

Indlægaf Danny » man 13. mar 2006 17:03

Her kommer lige en update: jeg gjorde det selv, det er åbenbart ikke ret svært. Af med de gamle manchetter, rengør klinisk og kom ny fedt og manchet på.

SÃ¥ ved i det hvis i skulle havne i samme situation :wink:
Danny

Tilbage til Problemer og løsninger