Maglesø-træf idag d. 7. august 2004

Eksempelvis, sol på søndag, MX-5 Club Danmark aktiviteter, køretur til ....

Redaktør: Softtop

Maglesø-træf idag d. 7. august 2004

Indlægaf Lightyear » lør 7. aug 2004 18:33

Jeg skriver lige dette lille indlæg for at fortælle, at vi var SÅ glade for at vi tog afsted til Maglesø idag, for at se til de Sjællandske \"fæller\". :)
Det var en solbeskinnet dag med et dejligt møde med 8 biler fra nær og fjern og i alle mulige forskellige afskygninger og farver..(Dog INGEN røde udgaver!!)
Vi tog på køretur i det grønne og ramte tilfældigt ind i Post Danmarks cykelløbs rute, men nåede lige akkurat at ræse igennem inden cyklerne dukkede op :wink: . Det resulterede i at vi blev betragtet og så at sige \"hjulpet igennem\" af masser af folk som stod i vejsiden og ventede på cykelrytterne, og som åbenbart troede at vores kortege var en del af forestillingen *tihi*.
Så de fik, ligesom os, en oplevelse mere med i købet!

Men kort sagt har vi haft en rigtig dejlig dag derovre! Det er altid sjovt og skønt at mødes! Glæder os allerede til næste møde som jo er ved Rebild Bakker d. 21. august :) Hilsner og tak for endnu en uforglemmelig dag med bilerne...fra Jan og Louise Hansen fra Vissenbjerg (Laguna Blue, 1994)
Brugeravatar
Lightyear

Geografisk sted: Højfyn

Indlægaf Søren » man 9. aug 2004 14:32

Hej.

Også tak for en dejlig eftermiddag fra et kommende medlem.

Der blev i løbet af dagen nævnt et ønske om at finde et nyt \"tilholdssted\". I disse overvejelser vil jeg foreslå at i overvejer Køge lystbådehavn. Her er is, drikkevarer samt andre forfriskninger til rimelige priser, og der er masser af parkeringspladser som regel. Det kan dog være svært at finde parkering umiddelbart ved siden af siddepladser som ved Maglesø. Blot et forslag til overvejelse!
Søren
Ex. MX-5 1,8 '94
Søren

Geografisk sted: Hillerød

Indlægaf microracerdk » tirs 10. aug 2004 16:15

hvorfor ikke bare beholde det gode gamle maglesø?, der er skøn natur og flot udsigt ud over sø'en.

jeg vil personligt ikke syntes at det ville være særligt fedt at hænge ud i en havne grill, og der er nu altså heller ikke de helt fede ruter med små snoede landeveje i køge.

er denne diskution opstået \"bare\" fordi at den nye indehaver (som forøvrigt er en rigtig flink fyr i mine øjne.) har lavet \"vores\" indendørs lokale om eller ????
ejer af en af de 5 oprindelige danske BRG limited edition mx-5'er.
microracerdk

Geografisk sted: nord.sj

Indlægaf Gæst » tirs 10. aug 2004 16:35

Det er måske længe siden at du sidst var på Maglesø? I lørdags var det meget tydeligt at han ikke var interesseret i at have os som faste kunder.

Desuden vil jeg ikke helt give dig ret i påstanden om at der ikke er små snoede veje ved Køge. Vi har været på mange hygge ture i det område.
Det ikke en havnegrill som er beliggende ved Køge Lystbådehavn, men 3 hyggeligt udseende caféer hvor vi kan parkere lige udenfor. Vi passerede en dag hvor Mustang klubben havde træf og det så bestemt ud som om de hyggede sig.
Gæst

Tilbage til Events