Le Mans

Alt hvad der ikke har med Mazda MX-5 at gøre. Eksempelvis hvorfor er webmaster en gammel sut?

Redaktør: Softtop

Le Mans

Indlægaf Kuksi » lør 12. jun 2010 22:11

Hvis man som mig ikke har 100 kanaler på kassen, og gerne vil se mere Le Mans end tv2 viser. Så er følgende en mulighed.

Okay guys here it is! Your guide to getting the race for free without having to pay sky a penny.

1) Download the TVUPlayer P2P video streamer and install it on your computer

2) When the time comes go to MyP2P
Scroll down the page and find Le Mans which is being broadcast on Wheels and click the TVU link which should launch
the channel in your TVU player and hopefully all being well you will get free awesome motorsport (even if
you like me are anti-diesel favouritism).

Sorry it is not the full 24hr continuous but the are several programs each a few hours long.
cavebloke

I should just add this will give you access to grand prix practices and nascar as well as tons of other non-motorsport type sports.

Har fundet mange fine tilbagemeldinger, der hvor jeg fandt det.
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf feddersen » søn 13. jun 2010 08:03

Hej

Eller tag den herfra direkte: http://www.atdhe.net/. Det er OK kvalitet.
Med venlig hilsen
Karsten Feddersen :-)
Brugeravatar
feddersen

Geografisk sted: Vejle

Indlægaf motorbøllen » søn 13. jun 2010 14:56

Et rimeligt godt dansk år må man sige.

Tillykke til dem alle, og selvfølgelig også til alle dem der kom over målstregen, uden at komme på podiet.

Og så vil jeg godt klappe Peugeot drengene på skulderen for deres værdige forsøg, takket være uholdbart materiel.
Fuck, de kørte stærkt.
NA Miata 93´ Mariner Blue

Vil du ha´ forhjulstræk. Så bak.
Brugeravatar
motorbøllen

Geografisk sted: Udkantsdanmark

Indlægaf BB » man 14. jun 2010 16:47

Et rigtig spændende Le Mans. En skam Aston Martin bilerne ikke var lidt hurtigere og at den sidste løve ikke holdt en time længere. Ligeledes havde jeg gerne set Rissi og Corvette kæmpe hele vejen, men hatten af for Hankook Ferrarien og selvfølgelig alle der gennemførte.

Jeg så løbet dels på TV2 sputnik og dels via den video/chat side som Corvette teamet havde stablet på benene.

Sputnik var lidt mere stabil, men kostede mig 99 kroner og der var langt flere reklame på den \"kanal\" end på det Corvette streamede. Faktisk så mange, at jeg ikke kan anbefale Sputnik selvom billedekvaliteten var lidt bedre end den gratis løsning.

At kommentatorerne fra TV2 heller ikke selv opdagede miseren med safety-carsne ca. et kvarter inde i løbet gjorde heller ikke noget for at sælge TV2. De er måske nok kommet videre end dengang stakkels Jens Winther skulle levere fyld hvert år, men ikke meget når det gælder det sportslige.

Jeg håber Mazda er med næste år, de gør det super i Grand Am og ALMS så hvorfor ikke.

PS. Jeg troede kun Peugeot'er kunne selvantænde når de holdt parkeret :-)
Livet er sjovere uden tag
NB 1,8 Twilight Blue
Brugeravatar
BB

Indlægaf motorbøllen » tirs 15. jun 2010 00:17

BB:

Jeg mener at jeg spottede et Mazda logo på den ene Pescaroloracer i LMP2 klassen, men jeg er ikke 100% sikker, men hvis nogen andre har set det så byd ind.
NA Miata 93´ Mariner Blue

Vil du ha´ forhjulstræk. Så bak.
Brugeravatar
motorbøllen

Geografisk sted: Udkantsdanmark

Indlægaf one-niner » tirs 15. jun 2010 15:30

motorbøllen skrev:BB:

Jeg mener at jeg spottede et Mazda logo på den ene Pescaroloracer i LMP2 klassen, men jeg er ikke 100% sikker, men hvis nogen andre har set det så byd ind.

Der var et Mazda-mærke på fronten af Oak Racing's biler (sort/pink LMP2 Pescarolo-Judd med #24 og #35)... Jeg så det med mine egne øjne :D

Jeg kunne desværre ikke finde noget fedt merchandise fra dem med et Mazda-logo.

- Tom
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R
Brugeravatar
one-niner

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf And » tirs 15. jun 2010 16:05

one-niner skrev:Der var et Mazda-mærke på fronten af Oak Racing's biler (sort/pink LMP2 Pescarolo-Judd med #24 og #35)... Jeg så det med mine egne øjne :D

- Tom

Det er så ikke noget Mazda ligefrem flager med.

http://www.oak-racing.com/index.php?lang=uk
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And

Geografisk sted: Svendborg

Indlægaf BB » tirs 15. jun 2010 16:34

one-niner skrev:Der var et Mazda-mærke på fronten af Oak Racing's biler (sort/pink LMP2 Pescarolo-Judd med #24 og #35)... Jeg så det med mine egne øjne :D

Jeg kunne desværre ikke finde noget fedt merchandise fra dem med et Mazda-logo.

- Tom

Teamets fulde navn er vistnok "OAK Racing Team Mazda France", men motor mæssigt er det Judd motorer de kører med. På et tidspunkt har nogle af Judd's motorer været omdøbt og udrustet med Mazda betegnelser, men det var vistnok lige efter wankel motoren blev forbudt på Le Mans.

Så vidt jeg ved var der ikke nogen Mazda'er med på Le Mans, men der var vist nogle team med Honda motorer (under Judd betegnelse). I den amerikanske Le Mans serie klare Mazda sig ganske flot og bl.a Dyson kører med Mazda motorer.

I øvrigt en kompakt sag som nok burde kunne være under hjelmen i en MX-5 :-)

Billede

http://www.dysonracing.com/cars/engine.php

I Grand AM serien så uddeler RX-8'erne rutinemæssigt tæv til bl.a. vores egen Big Mag der kører Camaro i den serie (Bemærk - der er tale om biler der ligner gadebiler, men er racerbiler fra bunden af). De RX-8'ere er rigtig dejlige, men en racerudgave som hverdagsbil ville nok alligevel blive for meget: http://www.youtube.com/watch?v=iQk4c7oivqY&feature=related

Billede
Livet er sjovere uden tag
NB 1,8 Twilight Blue
Brugeravatar
BB

Indlægaf AS DK » tirs 15. jun 2010 20:00

De RX-8'ere er rigtig dejlige, men en racerudgave som hverdagsbil ville nok alligevel blive for meget.

Man burde da kunne få tilskud fra kommunen for at brænde udkrudtet af vejkanterne :lol: :lol:
MX-5 1999 NB Jubii 2487 (nu med Rotrex kompressor fra CCR-Racing)
Brugeravatar
AS DK

Geografisk sted: Trappen

Indlægaf Webmaster » ons 16. jun 2010 21:08

Kiggede lige i min mobiltelefon.... rigtigt... En af bilerne havde Mazda logo på fronten

Billede

Det vart svært at kigge ud over hengnet, men et par skud hen over hegnet kan ses her:
http://www.flickr.com/photos/lunding/se ... 3737/show/
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Tilbage til Diskussion