NB spørgsmål (farve km/l, import)

Alt hvad der ikke har med Mazda MX-5 at gøre. Eksempelvis hvorfor er webmaster en gammel sut?

Redaktør: Softtop

Indlægaf the chicken » man 7. maj 2007 08:54

Swootech skrev:
The Chicken, hvis nu du var i Københavnsområdet med din Camaro, så kunne vi da bytte med min 2004 NB i en times tid

Hmmm... Den eneste der har kørt den bil udover mig, er min far, og han var helt bleg og havde strithår bagefter, og har ikke turde prøve den siden.... :lol:

40 år gammel teknik, ingen elektronik og mere motor end en corvette c6 z06 er en til tider spændende kombination - det føles lidt som den ser op til \"christine\" og prøver at slå en ihjel med jævne mellemrum :twisted: - Det er den første bil som der gik flere uger inden jeg turde give fuld gas, og jeg har da ellers kørt en del friske biler... - så jeg er ikke sikker på at jeg er frisk på en bytter :)

Johansen: 140K så skal bilen da ha været temmelig billig før det kunne betale sig? synes ikke de andre har betalt så meget ifølge skat's hjemmeside...
'06 NC 1,8 - True Red*solgt*
'97 NA 1,6 Turbo - Classic Red *RIP*
,94 NA 1,8 Classic Red *solgt*
- og så lidt andet legetøj...
www.raredog.dk - Retro T-shirts for drengerøve
Brugeravatar
the chicken

Geografisk sted: Sønderjylland, Haderslev

Indlægaf Johansen » tirs 8. maj 2007 22:10

Det tror jeg nu ikke. Det var for 2 år siden og den samlede pris svarer til hvad den ville blive solgt for i dag :P
NB 1,8 Sport 2001 Sunlight Silver Metallic
Brugeravatar
Johansen

Geografisk sted: København

Foregående

Tilbage til Diskussion