Redaktør: Softtop
Lurendrejer skrev:Er der nogen der har leget med FM2 ? Det er jo hylendes morsomt! Må da nok indrømme at det meste af min tid er gået på at tune en Mx5'er helt ind til brug på Laguna Seca, men sådan er jeg jo bare...
Claus skrev:GTR er det fedeste simulator spil...altså hvis man forstå at sætte en bil op til race.
Lurendrejer skrev:GT:HD har jeg af gode grunde ikke prøvet da jeg har stærkt antiparti mod sony, og hele ideen om at købe et spil uden indhold. Og at man så derefter skal købe de enkelte biler og baner bagefter. (????)
Lurendrejer skrev:Men, gran turismo 3 (hed det vist) - ihvertfald det tidligere GT var i mine øjne enormt skuffende. Folk var vildt imponerede over lyde osv, mens man tydeligt kunne høre at en vankel motor havde samme generiske brummen som en stempel-kværn. Tilmed, kommentaren om forza og lyde, det kan vel ikke blive mere korrekt end at sætte hver eneste bil, med hver eneste "tunings-del" op på en dynobrake og optage, motor, udstødning og kabinestøj. Kan det?
Lurendrejer skrev:Hvis GT's computer-generede lyde ringer med din klokke, så fred være med det - de gør ikke noget i mig![]()
Og, angående videoen, jeg har sjældent set mere død, tom og intetsigende grafik. PS3'ens manglende evne for at lave lys og dybde skræmmer mig. Men, med de kræfter den bærer rundt på kan man jo være sikker på at det bliver bedre med årene. Og, hvad sker der lige med de lyde der kommer fra dækkene? Jeg troede jeg havde kørt min stol hen over et egern
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst