Hvad laver du?

Alt hvad der ikke har med Mazda MX-5 at gøre. Eksempelvis hvorfor er webmaster en gammel sut?

Redaktør: Softtop

Hvad laver du?

Indlægaf And » man 29. dec 2008 23:10

Hej

Vi er vidt forskellige personer på dette forum, med fælles en interesse i samme bilmodel, men hvad laver I egentligt til hverdag?

Som udgangspunkt lægger jeg for med en længere smøre (den korte version...) om hvad jeg går og laver.

Jeg er 30 år og uddannet dual skibsofficer. Til hverdag arbejder jeg som rejsemontør, hvor jeg rejser over hele verden for at lave målinger og fysisk justering på skibsmotorer og akselsystemer. Dette foregår bl.a. med laserudstyr, vejeceller og andet elektronisk udstyr. Arbejdet udføres både i forbindelse med større havarier og nybygninger.

Hjemme arbejder jeg i min fritid som deltidsansat brandmand. Opgaverne her er brandslukning, redning og frigørelse ved færdselsuheld. Jobbet er spændende, udfordrende, psykisk krævende og noget jeg ikke vil være foruden.

Hvad laver I?
And - ´92 NA Black & Tan Billede

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Brugeravatar
And

Geografisk sted: Svendborg

Indlægaf And » man 29. dec 2008 23:48

Nu har jeg jo et svagt punkt for Alfa'er... har flere gange bandet mig væk over at jeg købte den (u)stabile Seat i stedet for en 156! Fed bil, men omvendt den 120I fejlede dælme heller ikke noget!

Ja, jeg kan og vil ikke prale af vores firmabiler - vognparken tæller to VW Touran 1,9 TDI der virkeligt får noget klø og så en VW Transporter 130 HK m. dobbeltkabine - fire tankfulde (88 l/tank) diesel for at køre til 1300 km til Frankrig m. 165 på toppen.