Kan forestille mig det er webmasteren der punger ud ja, tror ikke det enkelte bannerreklame på forsiden giver den helt store indtægt (har ikke kunnet finde andre reklamer herinde). Men det er så heller ikke verdens dyreste webhotel at have kørende vil jeg tro, når vi ikke er flere brugere og der ikke er mere \"load\" på siden. En 50'er om måneden kommer man langt for.
Derudover er det ellers meget normalt for sådanne mindre \"klubber\" som denne, at eventuelle tilfredse brugere donerer en skilling måske hvert år, og får en speciel status under sit nickname, måske \"VIP 2008\" hvis man har doneret penge til driften i 2008.
Nogle sites har også et \"donationsbarometer\", hvis man nu ved at det koster f.eks. 800 kr årligt i reelle omkostninger at have siden kørende, så sættes 800 kr som mål for barometeret og så er det op til medlemmerne at sørge for at donere tilpas meget for at siden kan leve næste år også. Meeen, nu vil jeg tro webmaster har kørt five-speed.dk i tilpas mange år til at han ikke kunne finde på at lukke det hele ned hvis der mangler et par hundrede kroner til driften, og ellers er der nok brugere nok herinde der gerne splejser hvis det skulle komme så vidt
(Bare mine idéer

)