Pris: 150.000 DKR
Her noget info.
MX-5 1.6i fra 1997 havde fra fabrikken 91 HK - eftermontering af Jackson Racing Manifold, Udstødning og katalysator samt kold-lufts indtag bevirker at bilen idag har mellem 100-110 HK (den er ikke målt på rullefelt - oplysning er fra I.L. Motorsport). Yderligere kan nævnes at jeg har en Kompressor som kan monteres - det skulle give bilen ca. 135-155 HK (extra pris: 10.000 igen oplysning fra I.L. Motorsport) Kompressoren er afmonteret da bilen sandsynligvist ikke ville gå glat gennem syn med den påmonteret (Montering er ligetil - jeg har et udførligt billedmateriale samt naturligvis manualer etc.)
I bilen idag sidder et Sony anlæg (black matrix), Sony højttalere, en JBL subwoofer og en Denon 5-kanals forstærker. Bilen med dette vil koste 155.000 - hvis du ikke vil have dette med lader jeg ledninger, højttalere og alle rammer blive siddende så du bare skal erstatte anlæg, forstærker og subwoofer.
Bilen har aldrig kørt om vinteren - det vil sige den har ALDRIG været udsat for salt & Sne. Bilens undervogn er så godt som ny. De 58000 KM kommer af den ikke kører når vejret er dårligt.
Jeg har selv givet 169.800 for bilen i 2001 og ofret mere end 80.000 kr på den (alle regninger får du naturligvis med i købet). De mange penge er primært gået til en ny kaleche (knap 25.000 incl. montage) efter indbrud, heloplakering 23.000, Alarm & Fjernbetjent centrallås 7.500, Jackson Racing Udstødning + Luftindtag 18.000, Styrtbøjle, urskiver mm. 6.000 + Stero 10.000.
Se billeder på: http://www.bilbasen.dk/biler/private/sh ... 261&page=1
Bilen står næsten som ny.
--- Billeder indsat af Webmaster ---