Supervelholdt Camaro!
Da min jobsituation desværre har ændret sig er jeg nødt til at sælge min kære \"Karoline\" - en '97 Camaro Z28 Targa. Den er nysynet, kører som en drøm og har fået stort service for et par tusinde km. siden - bilen har kun kørt 130.000 km og fejler absolut intet. - Siden billederne er blevet taget har den fået det sorte på fronten lakeret blank sort, det ser virkelig fedt ud!
Kabinen er med org. sort pianolak, el-lædersæde, el-ruder, el-spejle, aut. gear osv.
Bilen har org. alarm med centrallås og overfaldsalarm - og så har den fartpilot hvilket er superlækkert i sådan en cruiser
Den har overraskende gode køreegenskaber, man er ikke i tvivl om at det er en sportsvogn - og så er den komfortabel på lange ture, den er ikke sænket eller noget. Udover fælgene som er 8x18/10x18 Corvette C5 i krom så er bilen helt standard. De origninale fælge medfølger.
Bytter gerne med et eller andet øknonomisk - helst med baghjulstræk
Da den er fra '97 er vægtafgiften kun på kr 3180,- HELÅRLIGT - og så kører den 10,5 km/l hvis man ellers kører pænt, den er så højt gearet at det er en fryd på motorvejen
Pris : 149000 kr - Evt bud eller bytte
Kontakt : molle0313(a)hotmail.com
Telefon : 20460608
By : Haderslev
(Det er den til højre)