Stjålet!!!

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

Stjålet!!!

Indlægaf jepperimmen » ons 21. jul 2004 14:16

I lørdags blev jeg vækket af telefonen kl. 7.30 - det var er kriminalbetjent, der ville vide om jeg var ejer af en Mazda MX-5 med indregistreringsnummer xx xx xxx?

Jooo - det var jeg da. Tænkte straks at en eller anden havde meldt mig for en lidt for frisk overhaling... Det var imidlertid ikke det, der var tilfældet.

Kriminalbetjenten kunne fortælle, at bilen var fundet parkeret i et træ i en nærliggende skov :cry: :cry: Jeg skyndte mig at trække gardinet fra og ganske rigtigt 5'eren var væk!

Naturligvis hurtigt ud af dynerne og afsted til skoven, alt imens jeg håbede, at bilen i det mindste var totalskadet :evil:

I skoven kunne jeg ikke finde min lille bil, men fandt derimod 13 af mine \"venner\", som syntes jeg skulle på polterabend......

Nu overvejer jeg så om \"vennerne\" har fortjent at komme med til bryllup :D og om der overhovet bliver et bryllup - min kæreste havde givet dem bilnøglen... :lol: :lol:
NB-FL - 2004 - 1.8 Sport - Lots of modifications..
Brugeravatar
jepperimmen

Geografisk sted: Midtjylland

Indlægaf Webmaster » ons 21. jul 2004 14:30

Føj da en grov joke!!!!!!

Og et stort tillykke her fra... :D :lol:
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Puuuha

Indlægaf Claus » ons 21. jul 2004 14:57

Ikke sjov oplevelse...slet ikke morsomt....

I kirken siger du nej og efter en kunstner pause, så kom med det ja..

Eller et par dage før brylluppet fortæller du din kommende kone at dine forældre alligevel ikke kan deltage i brylluppet, idet de har vundet en rejse til Hawaii som de har vundet i en konkurrence i Se og Hør. Egentlig ville de give jer rejsen, men har åbenbart valgt og tage afsted på jeres bryllupsdag, men du skulle hilse...
Se panikken brede sig hos hende, hvad med bordplan, festen, hvad skal der nu ske i kirken og lign...husk og aftale joken med dine forældre først, når hun nu ringer og checker...

Eller fortælle hende at præsten har ringet og at der ikke bliver musik i kirken, orglet skal renoveres, det er noget med rotter i træværket. Men præsten har givet tilladelse til at i opstiller en båndoptager med instrumental musik som alle kan synge med på, så det går nok alligevel.

Et stort tillykke herfra.
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Softtop » ons 21. jul 2004 15:05

:lol:
1994 1.8NA
Brugeravatar
Softtop

Indlægaf Freestyler » ons 21. jul 2004 15:52

Hahaaa.. :D

Det var da ret go'. Det viser bare at dine venner er klar over hvor meget 5'eren betyder for dig.

Og jeg kender fornemmelsen alt for godt. Min VAR altså bare stjålet! (fik den dog igen)

Held og lykke med det kommende bryllup. :)
'93 Brilliant Black, 20 PSI
Brugeravatar
Freestyler

Tilbage til Diskussion