MEN pligtopfyldende som man er....... sprang jeg i bilen og tog afsted.
På vej ud af en rundkørsel.... gik jeg for hurtigt og kraftigt på gassen..... var ikke helt vågen...... men det skal jeg dælme love for jeg blev..... en lynhurtig piruette bragte mig fra yderbanen.... tværs over inderbanen (det er en surrealistisk oplevelse pludselig at se føreren af den bil man lige har overhalet i øjnene - direkte i øjnene)....... baglæns op over cykelstien for til sidst at hamre højre fordæk i kantstenen med et brag...... stilhed...... en undskyldende attitude til fyren i bilen der langsomt passere og tydeligvis ikke er tilfreds med min kørsel..... FUCK..... hvor var det dumt!!!!! Står ud af bilen...... ingen er heldigvis kommet noget til...... trafikken paserer som om intet var hændt...... kan konstatere at kanten på højre fælg er knækket..... men ellers ikke nogle synlige problemer...... humper hjem...... og konstaterer undervejs, at rattet står i kl. 10 når bilen kører ligeud..... der er en fartafhængig rumlen.... og advarselslampen for motoren lyser. Møgdag!!!!
Men...... jeg har været heldig...... det er en lille...... men meget stærk bil...... et hjulleje...... og en firehjulsudmåling senere var jeg kørende igen.... firehjulsudmålingen skulle jeg have lavet alligevel..... da jeg benyttede \"lejligheden\" til at få monteret den koni undervogn, som lå og ventede på loftet.
Fælgen......... ja det er faktisk det største problem...... (udover ham bag rattet).... det er ikke til at opdrive en OZ Superleggera 7 x 16, 4 x 100, ET37..... i kongerige DK..... importøren kan muligvis få fat i et eksemplar i en anden farve fra en udenlandsk kollega..... men den skal jo lakeres...... hvilket formentlig ikke er helt billigt.
Så var det jeg tænkte..... it's a long shot...... men det kunne jo være en herinde liiiiige havde sådan en fælg liggende..... man har jo lov at håbe..... ville være en god afslutning på en helt igennem træls oplevelse