leifbpedersen skrev:Hej Jeppe ! Det kan være, du skal udsætte køb af Ultraleggera og hvide blinklys lidt, for INGEN på dette site kan hjælpe dig. Jeg har solgt en bil, der er lige så flot, som den, du har købt i Tyskland med et 'kalkuleret tab' for hurtigere salg, så jeg kunne komme videre med mit køb af Coupe'Fiat. Og det vil jeg ikke lade dig profitere af - og slet ikke, når du overskrider mine grænser ved at få min mail adr. opsnuset. Det kunne være foregået mere elegant, men du mener åbenbart, at du skal beneficeres Hele vejen !
Mvh.
Leif
Kære Leif
Din tone er heldigvis ikke repræsentativ for dette forum og jeg er ked af hvis jeg har generet dig - det var ikke min hensigt. Du har ikke svaret på mine to sidste henvendelser, så jeg måtte konkludere at du ikke ville hjælpe mig. Det er rigtigt at jeg har fået din e-mailadresse, men det var for at gå direkte til dig og ikke skulle igennem dette forum og unødigt involvere andre. Jeg har enda informeret dig om hvordan jeg har fået den.
Dette forum og også MX5club.dk har som en del af sin berettigelse af vi MX-5 ejere kan hjælpe hinanden. Det er jeg ked af og uforstående overfor at du ikke har villet. Jeg skrev enda til dig og tilbød at kompensere dig for de evt. udgifter du måtte have ved at hjælpe mig. Ja, det er rigtigt at jeg havde håbet på at du kunne hjælpe mig til en lavere afgift, som jo også ville være til gavn for andre som importerer MX-5'ere så vi kan få vurderingerne ned i et realistisk leje.
Jeg beklager hvis du er blevet irriteret, men jeg forstår faktisk ikke hvorfor.
Jeg tillader mig at gentage mit spørgsmål:
Er der nogen som kan hjælpe med kontakdata på køberen af denne bil?
NB-FL - 2004 - 1.8 Sport - Lots of modifications..