NB 1.8 Sport sælges

Diskussion af alt om Mazda MX-5

Redaktør: Softtop

NB 1.8 Sport sælges

Indlægaf leifbpedersen » fre 30. jan 2009 18:11

Vil købe CoupeFiat, da jeg mangler lidt sædeplads. Det handler om en 2003 NB 1.8 Sport, altså den faceliftede udgave, Pavabeh. fra ny. Kilometerstand, snart 33.000. Den har været indrettet til min brug som invalidebil, og kan først sælges efter 26. marts. Udstyret kan let fjernes, men kan køres helt normalt også. Har 30.000 km. eftersyn efter bogen, ellers passet med olieskift og bremseeftersyn hvert år (regninger). Bordeaux - metallic. Flot bil helt igennem. Pris : 170.000 kr !?

Mvh.
Leif
Senest rettet af leifbpedersen tors 5. feb 2009 16:45, rettet i alt 2 gange.
leifbpedersen

Indlægaf Webmaster » fre 30. jan 2009 19:05

:nopics:

Har du ikke nogle lækre billeder af din bil ?
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Indlægaf leifbpedersen » fre 30. jan 2009 23:55

Webmaster skrev::nopics:

Har du ikke nogle lækre billeder af din bil ?
Helt ærligt, jeg har ikke et eneste, men det kunne da hurtigt klares, hvis jeg kan finde ud af at uploade dem!
Mvh.
Leif
leifbpedersen

Indlægaf PartyPhreak » lør 31. jan 2009 12:21

Ku også være annoncen sku smides under sælges :lol:
Brugeravatar
PartyPhreak

Geografisk sted: Tåstrup, Storkøbenhavn

Re: NB 1.8 Sport sælges

Indlægaf leifbpedersen » søn 1. feb 2009 10:26

leifbpedersen skrev:Vil købe CoupeFiat, da jeg mangler lidt sædeplads. Det handler om en 2003 NB 1.8 Sport, altså den faceliftede udgave, Pavabeh. fra ny. Kilometerstand, snart 33.000. Den har været indrettet til min brug som invalidebil, og kan først sælges efter 26. marts. Udstyret kan let fjernes, men kan køres helt normalt også. Har 30.000 km. eftersyn efter bogen, ellers passet med olieskift og bremseeftersyn hvert år (regninger). Bordeaux - metallic. Flot bil helt igennem. Pris : 170.000 kr !?

Mvh.
Leif

Hej !
Har solgt i går !
Mvh.
Leif
Senest rettet af leifbpedersen tors 5. feb 2009 16:46, rettet i alt 1 gang.
leifbpedersen

Indlægaf AS DK » man 2. feb 2009 08:40

Tillykke med salget. Solgt på 1 dag, imponerende.

Måske du skulle tage et job i bilbranchen. De påstår det er umuligt at sælge biler p.g.a. Finanskrisen.
MX-5 1999 NB Jubii 2487 (nu med Rotrex kompressor fra CCR-Racing)
Brugeravatar
AS DK

Geografisk sted: Trappen

Re: NB 1.8 Sport sælges

Indlægaf leifbpedersen » tors 5. feb 2009 16:44

leifbpedersen skrev:
leifbpedersen skrev:Vil købe CoupeFiat, da jeg mangler lidt sædeplads. Det handler om en 2003 NB 1.8 Sport, altså den faceliftede udgave, Pavabeh. fra ny. Kilometerstand, snart 33.000. Den har været indrettet til min brug som invalidebil, og kan først sælges efter 26. marts. Udstyret kan let fjernes, men kan køres helt normalt også. Har 30.000 km. eftersyn efter bogen, ellers passet med olieskift og bremseeftersyn hvert år (regninger). Bordeaux - metallic. Flot bil helt igennem. Pris : 170.000 kr !?

Mvh.
Leif

Hej !
Har solgt i går !
Mvh.
Leif
leifbpedersen

Indlægaf jepperimmen » tors 12. feb 2009 20:28

Jeg skal til at \"forhandle\" afgiften med SKAT på min 1.8'er fra 2004 og vil i den forbindelse meget gerne have en kopi af slutsedlen fra denne handel. Jeg skal selvfølgelig bruge navnet på ENTEN køber eller sælger, men den anden part kan udemærket overstreges i min kopi.

Jeg har forhørt mig hos sælger, men han er tilsyneladende desværre ikke behjælpelig.

Er der nogen der har kontaktdata på køber af denne bil?

Send evt. som besked direkte til mig - TAKKER
NB-FL - 2004 - 1.8 Sport - Lots of modifications..
Brugeravatar
jepperimmen

Geografisk sted: Midtjylland

Indlægaf Claus » tors 12. feb 2009 21:58

Du kan også bruge priserne på bilbasen samt på skats egen hjemmeside for afgiftopkrævninger af mx5, når du skal \"forhandle\" afgiften.
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf leifbpedersen » fre 13. feb 2009 09:16

jepperimmen skrev:Jeg skal til at "forhandle" afgiften med SKAT på min 1.8'er fra 2004 og vil i den forbindelse meget gerne have en kopi af slutsedlen fra denne handel. Jeg skal selvfølgelig bruge navnet på ENTEN køber eller sælger, men den anden part kan udemærket overstreges i min kopi.

Jeg har forhørt mig hos sælger, men han er tilsyneladende desværre ikke behjælpelig.

Er der nogen der har kontaktdata på køber af denne bil?

Send evt. som besked direkte til mig - TAKKER
Hej Jeppe ! Det kan være, du skal udsætte køb af Ultraleggera og hvide blinklys lidt, for INGEN på dette site kan hjælpe dig. Jeg har solgt en bil, der er lige så flot, som den, du har købt i Tyskland med et 'kalkuleret tab' for hurtigere salg, så jeg kunne komme videre med mit køb af Coupe'Fiat. Og det vil jeg ikke lade dig profitere af - og slet ikke, når du overskrider mine grænser ved at få min mail adr. opsnuset. Det kunne være foregået mere elegant, men du mener åbenbart, at du skal beneficeres Hele vejen !
Mvh.
Leif
leifbpedersen

Indlægaf jepperimmen » fre 13. feb 2009 11:38

leifbpedersen skrev:Hej Jeppe ! Det kan være, du skal udsætte køb af Ultraleggera og hvide blinklys lidt, for INGEN på dette site kan hjælpe dig. Jeg har solgt en bil, der er lige så flot, som den, du har købt i Tyskland med et 'kalkuleret tab' for hurtigere salg, så jeg kunne komme videre med mit køb af Coupe'Fiat. Og det vil jeg ikke lade dig profitere af - og slet ikke, når du overskrider mine grænser ved at få min mail adr. opsnuset. Det kunne være foregået mere elegant, men du mener åbenbart, at du skal beneficeres Hele vejen !
Mvh.
Leif

Kære Leif
Din tone er heldigvis ikke repræsentativ for dette forum og jeg er ked af hvis jeg har generet dig - det var ikke min hensigt. Du har ikke svaret på mine to sidste henvendelser, så jeg måtte konkludere at du ikke ville hjælpe mig. Det er rigtigt at jeg har fået din e-mailadresse, men det var for at gå direkte til dig og ikke skulle igennem dette forum og unødigt involvere andre. Jeg har enda informeret dig om hvordan jeg har fået den.

Dette forum og også MX5club.dk har som en del af sin berettigelse af vi MX-5 ejere kan hjælpe hinanden. Det er jeg ked af og uforstående overfor at du ikke har villet. Jeg skrev enda til dig og tilbød at kompensere dig for de evt. udgifter du måtte have ved at hjælpe mig. Ja, det er rigtigt at jeg havde håbet på at du kunne hjælpe mig til en lavere afgift, som jo også ville være til gavn for andre som importerer MX-5'ere så vi kan få vurderingerne ned i et realistisk leje.

Jeg beklager hvis du er blevet irriteret, men jeg forstår faktisk ikke hvorfor.

Jeg tillader mig at gentage mit spørgsmål: Er der nogen som kan hjælpe med kontakdata på køberen af denne bil?
NB-FL - 2004 - 1.8 Sport - Lots of modifications..
Brugeravatar
jepperimmen

Geografisk sted: Midtjylland

Tilbage til Diskussion