er der nogen som kan anbefale en mekaniker i KBH området som har forstand på MX-5?
Jeg har lige købt en NA'er fra 1990 som er tip top velholdt desværre er der et eller andet med motoren
Redaktør: Softtop
Nej, det kan jeg ikkeFelix skrev:...Du nævner tændingkabler som et svagt punkt på en MX-5'er, men kan du forklare hvad det lige er der går galt med de kabler? ...
Nej, det gør jeg heller ikkeFelix skrev:Ved du om man er på sikker grund hvis man har målt dem igennem med et ohmmeter og checket at de overholder specifikationerne (og vel og mærke ikke er ødelagte i isolationen)?
Mr. Miata skrev:Tak for de gode råd! Kunne meget vel være krumtap problemet efter symptomerne at dømme. Tror jeg må en tur til Andreas på fyn - gad vide hvad sådan noget koster???
Mr. Miata skrev:Hej med Jer,
er der nogen som kan anbefale en mekaniker i KBH området som har forstand på MX-5?
Jeg har lige købt en NA'er fra 1990 som er tip top velholdt desværre er der et eller andet med motorenMomentet er helt væk ved lave omdrejninger (kommer ved ca 3000) ligesom 5 gear er helt dødt. Findes der en MX-5 doktor i KBH eller skal man helt til Fyn/Au2Fast?
Mr. Miata skrev:Hej med Jer,
Jeg har lige købt en NA'er fra 1990 som er tip top velholdt desværre er der et eller andet med motorenMomentet er helt væk ved lave omdrejninger (kommer ved ca 3000) ligesom 5 gear er helt dødt. Findes der en MX-5 doktor i KBH eller skal man helt til Fyn/Au2Fast?
Brugere der læser dette forum: Baidu [Spider] og 1 gæst