BB - Er det vinyl-kaleschen der ikke er så glad for kulden? Jeg synes ihvertfald ikker der er noget problem med min mohair-kalesche.
Nu er bilen desværre sat til salg, da jeg skal rejse. Æv
Redaktør: Softtop
Swootech skrev:BB - Er det vinyl-kaleschen der ikke er så glad for kulden? Jeg synes ihvertfald ikker der er noget problem med min mohair-kalesche.
Nu er bilen desværre sat til salg, da jeg skal rejse. Æv
Swootech skrev:BB - Er det vinyl-kaleschen der ikke er så glad for kulden? Jeg synes ihvertfald ikker der er noget problem med min mohair-kalesche.
Lennart skrev:Jaja, igår skulle jeg da lege Viking.
Solen var oppe, kan i grunden ikke huske så langt tilbage at den sidst har skinnet ! Nå men så skulle jeg da ud og køre i MXeren. Wrummm, motoren starter prompte, uanset de 14 dage den ikke har kørt. Skulle egentlig bare lige hente en liter maling i byggemarkedet 3 km væk, men turen blev som sædvanlig lang, i starten gik det fint, man har jo noget varme i kroppen. Men da jeg så var kommet 10 km på afveje, begyndte jeg sku at fryse, først kun om fingrene, men efter lidt gik det da helt galt.
Jeg begyndte faktisk at få rigtig ondt i hænderne, og rystelserne satte ind.
Da jeg nåede byggemarkedet kunne jeg knap komme ud af bilen, så kolde var mine fingre. Da jeg kom hjem var jeg faktisk klar til at komme i respirator. Jeg bemærkede at disen havde lagt sig og at det var begyndt at fryse. For saten det gør jeg ikke igen. Så næste gang bliver ikke med kluden nede og en tynd jakke og uden handsker. Mit råd vil være, at skal man absolut køre uden tag om vinteren, ja så skal der solid beklædning til. Varmeapparatet kan ikke magte at varme ret meget op.
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 1 gæst