i indkørslen.
SÃ¥ oprandt dagen (den 14. maj) hvor MXeren skulle til syn, og toldsyn !!
Med rumlen i maven kørte jeg tidligt om morgenen ned til Applus.
Jeg blev kaldt ind med det samme efter 15 min var bilen synet uden anmærkninger
Så går du bare til kassen derhenne og betaler, der ligger lommeletter ved dankortterminalen (hehe kunne jeg se hun tænkte) Efter at kvitteringen var kommet ud, skulle jeg hen til et andet bord og ha pladerne udleveret
det blir 1180.- kroner tak......Øhhhhh jeg har jo lige betalt, men næ næ
pladerne kommer skam oveni
Efter den omgang, var det hjem og skrue pladerne på
Så nu er den dansk indregistreret juhuuuuu, og befolkningen i byen kunne hele dagen høre en svag brummen i det fjerne........Og se et rødt lyn i ny og næ. Efter en lang dejlig tur ud langs fjorden med med de dejlige forårsgrønne blade på træerne jammen så forstår man pludselig at man lever. Sådan skal det jo være. Kom til at tænke på dem med motorcykel (de fabler jo altid om friheden i at køre) Ja godav, først kæmpe støvler, en enorm jakke, så læderbukser, og slutteligt en styrthjelm, klask ned med visiret og så afsted hmmmmm. I MXeren smider man sig jo bare ned i shorts og korte ærmer, med solen i håret og man kan endda høre fuglene synge over hovedet SÅDAN.
Hvordan har jeg kunne leve i 42 uden den bil. Og hvordan kan folk dog nænne at sælge den.............................................................Tak til forum, tak til Mazda, en ægte MX fan er født og døbt.