Olieskift i både motor, gearkasse og differentiale - incl påfyldning af ABCON produkter alle 3 steder ( blå i motoren - og gearkasse/diff behandling)
DET VAR EN HELT NY BIL! - skiftet nu dejligt legende let, og støjfrit, og differentialestøjen er reduceret VÆSENTLIGT, ja mere end 50 % - Det kan varmt anbefales. Olietrykket er steget fra 3 til 3,5 ved stabiliseret hastighed ved varm motor, og den går meget mere jævnt og lydløst!
Jeg kan kun anbefale det på det varmeste! -
nå ja, og så synede de den også for mig! -ingen anmærkninger
Et enkelt spørgsmål til de kloge. Jeg har hele tiden syntes at min Sonnenland stofkaleche så fin ud trods sine 8 år, - og det gør den også udefra - og den ER tæt, MEN har bemærket nogle \"slid huller/perforeringer\" i den indvendige plastik belægning nogle steder ( man kan se sollyset skinne igennem) - sikkert der hvor den gnider/gnaver, når den er foldet sammen ved åben kørsel. - hvad gør man ved det?? - skifter man hele skidtet når det en gang begynder at dryppe? - som det altså ikke gør endnu - jeg har også overvejet at tilklippe nogle mindre stykker sort gaffatape og sætte på indvendig disse steder hvor slidmærkerne er, for at forlænge levetiden før det bliver helt \"slidt igennem\" - det vil ikke være synligt udefra
Hvad siger i? - en helt ny koster trods alt en del, især monteringen