Danny skrev:Rigtig fede forhold du har at arbejde under må man sige. Jeg glæder mig meget til jeg selv skal igang med det der.
Eneste "ulempe" er blot, at jeg ved det tager overhånd når jeg kommer igang. Ville det transmissionshus f.eks. ikke se rigtig godt ud hvis man anodiserede eller højglanspolerede det? Eller en rød pulverlakeret motorblok? Og kan man forresten ikke få kardanstænger i kulfiber eller aluminium? Jo man kan, det skal vi da have
En skrue uden ende, men det er fedt

Det har også taget mig et år at bygge det om til en ordentlig garage. Ved hvad du mener med at det kan tage overhånd

. Prøver at vælge hvad der skal gøres, men så er der heletiden lige en ny ting, som kunne gøres nu når motoren er ude. Topdæksel, topstykke, blok, kardan og gearkasse bliver ikke pulverlarkeret, der vil jeg hellere bruge pengene på nogle lækre dele til motoren. Men alle dele bliver total cleanet, grundet og malet af mig selv, så det står med en flot finish. Da jeg tog kardanen af, var jeg klar til rigtig at skulle løfte, men den vejer jo ingen ting, så en letvægts kardan køber jeg ihvertfald heller ikke

. Jeg satser på at gøre så meget selv som det er muligt. Kan dog være at topstykket skal planes en smule og cylinderne skal bores lidt op, hvis de er blevet ovale, og det må gøres ude i byen.