Min karriere inden for dragrace, bliver heller ikke stor. Har målt min
0-100 tid med min performancebox og for den kun ned på 9,5 sek. Finder at det må være mig der er noget galt med og mit gearskift. På bilbasen står de 5ér der er til salg, som standard, til en 0-100 tid på ca. 8 sek

. Øh jeg har forbedret udstødningssystem, highflow cat, K&N filter og en 4-2-1 manifold, hvilket ikke gør den til en turbo øse, men lidt med krudt end standard burden den have og alligevel er jeg ikke i nærheden af 8 sek. i min NA 1,6. Mit problem ligger med 1 gear. giver man gas, trækker den bare dæk og ved lidt lavere omdrejninger, mangler der noget accelration. Tror også at jeg er for langsom til at skifte fra 1 til andet gear, der taber jeg den lidt og 2 gear starter i for lave omdrejninger, når jeg begynder at give gas. Vil tro mine omdrejninger ser sådan ud.
1 gear: 0-6500
2 gear: 4000-6800
3 gear: 5000 - og i mål på 100 km/t
Vil skyde på at det er sådan cirka hvordan accelrationen ser ud. Efter at jeg har købt en performancebox er min 0-100 tid faktisk også gået ned, men det er fordi at jeg har målt forkert før. Da performanceboxen er styret af gps, regner jeg med at den måler rimelig præcis. Hvilket betyder at når mit speedometer viser 100 km/t køre jeg faktisk kun 91 km/t.
Men lad mig høre om der ikke er et par 0-100 hajer, der kan give et par fif til at sætte en hurtiger tid, for er sikker på at det er min teknik, der gør at jeg ikke kan komme længere ned

.