Bent skrev:Jeg spurgte migselv tidligere, "hvad skal han dog med 750 dyser", NU kan jeg godt se pointen.
Holbarhed: Ikke noget problem; motor støbejern, kørekort plastic !
Syn: Brug thansen metoden " Den der, - det er standardudstyr"
NÃ¥ ja; er den blevet hurtigere end de 5,69 ?
Ha ha, jeg var flad af grin over din besked!
Ja, jeg tror også Andreas tænkte det samme, da jeg stillede op med 750 cc dysser, en 24" intercooler og en turbo der er lige så stort som mit hovede. Men der er skam mening med galskaben.
Jeg brugte det meste af vinteren på at finde ud af at GT3071-R'en, som er en kugleleje -turbo, var det jeg skulle bruge, for at få et kit med en rigtigt god ydelse, uden en masse "turbo lag" og stadig have messer af muligheder for at opgradere.
Jeg spurgte Jeremy fra FM, hvad det kunne levere. Han sagde at jeg med en mindre restrektiv udstødning, let ville kunne komme et godt stykke over 400 hk., men hvor meget over vidste han ikke.
Men jeg tror nu jeg holder mig til den konfiguration jeg har nu, muligvis med et par psi ekstra på et tidspunkt, men stadig inden for et område, hvor den stadig er meget kørbar og inden for et område hvor bagtøj osv kan holde.
Jeg har ikke fået testet 0 - 100 endnu, men det skal jeg da lige have prøvet
Andreas og jeg har stadig det lille projekt, at vi skal have launch control til at fungere. Med den, vil jeg gætte på at jeg kan komme under 5 sek. til 100.
10AE - 2.0L FMII GT3071R, 750cc dyser, FM dual fuel rail, VEMS og Yokohama s.drive - 365 hk. 410 Nm.