Fik endelig taget mig sammen til at give den en motorvask med højtryksspuler som var hårdt påkrævet,
Efter min \"makeover\" i Polen, var der en ting de havde misset, nemlig at motorvaske, så den var totalt fyldt med slibestøv der sad fast overalt i olie og voksrester og pava sikkert også.
Så den fik en ordentlig omgang, og det pyntede gevladigt (om end det stadig ikke er helt perfekt, men ok, bilen er jo 20 år. Efter en sådan motorvask er man jo altid spændt på om den starter og går på alle cylindre osv. Det gjorde den helt uden problemer.
Der er dog 2 komplikationer:
1: Batterilampen ( ladelampen) lyser når den får speeder. - Jeg er tilbøjelig til at tro at det er fordi der kommet vand i generatorern, og den ikke yder det den skal, fordi den er våd. forhåbentlig forsvinder det når den er gennemtør. Hvis nogen har et andet bud på hvad det kan være, så venligst gør mig klogere.
2: Jeg har tilsyneladende fået fyldt et eller andet op med vand, - en vange eller lignende, får når jeg bremser, så skvulper det helt vildt med vand frem og tilbage som en halvfyldt beholder, og det kan bestemt ikke være godt. Er der nogen kloge bud på hvor det kan være? - og hvordan faen får man det ud?
Håber der er et klogt hovede der har prøvet noget lignende, eller kan give mig en ide om hvad der skal gøres...